Privacy verklaring

dinsdag 8 maart 2022

Happy birthday Loïs

Afgelopen zondag zijn we naar onze jongste kleindochter Loïs geweest die die dag 1 jaar werd. Wat wordt deze meid al groot.

Last Sunday we went to see our youngest granddaughter Loïs who turned 1 that day. How big this girl is getting.

Natuurlijk was ook haar grote zus Lana (links) van net 2 jaar daar en nichtje Yara (rechts) die eind mei 2 jaar wordt. Zo leuk om te zien hoe alle 3 de kleindochters zo weinig in leeftijd schelen.

Of course her big sister Lana (left) who is just 2 years old, was also there and her niece Yara (right) who turns 2 at the end of May. So nice to see how all 3 granddaughters care so little in age.


Inmiddels ben ik bijna klaar met alle rijen samen te naaien voor de Sterrenregen quilt, nog 1 rij te gaan.

By now I'm almost done sewing all the rows together for the Starry Rain quilt, only 1 row to go.


Tussendoor ben ik ook nog een paar dagen bezig geweest met het maken van de laatste hexagonbloemen voor de verkleinde Stonefields quilt. Nu kan ik de laatste rand hiervan gaan afmaken.

In between I also spent a few days making the last hexagon flowers for the scaled-down Stonefields quilt. Now I can start finishing the last border of this.

Ook kreeg ik nog een leuk zelfgemaakt kaartje van mijn zus Yvon.

I also received a nice homemade card from my sister Yvon.



4 opmerkingen:

Marilyn zei

Happy Birthday to Lois!
The girls are too cute.
Love those hexies!
Marilyn

Coby Breitner zei

Van Harte Gefeliciteerd Carin met je kleindochter. Smelten toch als ik die foto's zie, wat een heerlijkheidjes zijn dat. En wat ben je lekker op dreef zeg met quilten. Ik ben mijn flow even kwijt maar komt vast snel weer want volgend weekend heb ik een heerlijk quiltweekend met vriendinnen.
Fijne week groetjes Coby

Marguerite zei

Wat leuk drie meiden van bijna dezefde leeftijd.
Gaat het alweer wat beter met je?

Code Lief zei

wat een heerlijke meiden bij elkaar, fijn dat jullie dat samen kunnen vieren. EN de quilts worden erg mooi!