Privacy verklaring

donderdag 7 mei 2020

Lots of sewing

Zondag had ik de lapjes voor de I-spy quilt gesneden en op maandag en dinsdag alle 120 lapjes aan elkaar gezet.

Sunday I cut all the pieces for the I-Spy quilt. On Monday and Tuesday I sewed all 120 pieces together.




Gisteren heb ik een achterkant gemaakt en vandaag kan de quilt gedubbeld worden en kan ik met doorquilten beginnen.

Yesterday I made a backing fabric for it. Now time to sandwich the quilt and I can start with the hand quilting.


7 opmerkingen:

Marguerite zei

Wordt een heel vrolijke quilt

Marilyn zei

So cute!
Marilyn

Karen - Quilts...etc. zei

that will be a very cute quilt for a small child!

Ineke zei

Dat wordt een prachtige quilt!

Coby Breitner zei

Ohh whow wat ga je als een razende. Je werkt vast met de naaimachine. Dat kan ik dus juist niet, weet niet eens hoe de draad erin gaat?? Wel fijn dat je zo snel resultaat hebt en wat een gezellige lapjes he.

Marion van de Sande zei

Mooi en wat leuk om al voor je tweede kleindochter te kunnen maken!

Op je laatste foto, die rol, is dat tussenvulling? Ik dacht dat wij altijd dezelfde gebruikten, maar deze herken ik helemaal niet. Of doe je, vanwege babies en mss vaak wassen, een andere vulling?

Mary - Lecoeurceltique zei

You've made this quilt very quickly with a great selection of fabrics.