Privacy verklaring

zaterdag 30 november 2019

Only 1 day to wait

Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover, ... het openen van de advent kalenders. Alles staat klaar voor morgen 😀

One more night of sleep and then it's time ... opening the advent calendars. Everything is ready for tomorrow 😀



Met het garen van Het Wolbeest ga ik de ADVENTuresome wrap van Ambah O'Brien breien. Ik koos voor het kleurenpalet Petrolgroen, blauw en petrolblauw van Het Wolbeest, maar ik had ook nog 1 volle streng nodig voor dit patroon. 

With the yarn from Het Wolbeest I will knit the ADVENTuresome wrap from Ambah O'Brien. I chose the color palette Petrol green, blue and petrol blue from Het Wolbeest, but I also needed 1 full skein for this pattern.


Ik bleek nog een mooie witte streng met blauwe spikkels in mijn voorraad te hebben van Mrs. Robinsons hand-dyed yarn en die ga ik erbij gebruiken. Ik denk dat die wel mooi erbij zal passen.

It turned out that I still had a nice white skein with blue speckles from Mrs. Robinson's hand-dyed yarn and I will use that one. I think it will be very nice.


Ook kreeg ik half november het 4e pakje binnen van de Strickmich club van Martina Behm. Nu met mooie garen van Buntwurm. Ik heb nu 3 jaren de Strickmich club gehad en heb besloten om er niet mee verder te gaan. Komend jaar ga ik wat andere clubs kopen. Zoals die van Schibot Garne waarvan jullie morgen de eerste streng (December) zullen zien.

Mid November I also received the 4th package from the Strickmich club of Martina Behm. Now with beautiful yarn from Buntwurm. I have had the Strickmich club for 3 years now and have decided not to continue. Next year I will buy some other clubs. Like that of Schibot Garne, the first skein (December) you will see tomorrow.


Met mijn vriendinnen uit Helmond doen we altijd een aardigheidje voor elkaar als  kerstcadeautje. Afgelopen vrijdag waren ze hier en gaf ik ze elk een heerlijke geurkaars, een grote reep Milka chocolade (niet op de foto) en een onderzetter die ik zelf had gemaakt met rozenstofjes. Ze kunnen hem gebruiken voor hun mok koffie/thee of de geurkaars erop zetten.

With my friends from Helmond we always do something nice for each other as a Christmas present. Last Friday they were here and I each gave them a delicious scented candle, a large bar of Milka chocolate (not in the photo) and a coaster that I had made myself with rose fabrics. They can use it for their coffee / tea mug or put the scented candle on it.



3 opmerkingen:

Anja zei

Mooie garens en leuke cadeautjes!

Else zei

Veel plezier met uitpakken en leuke onderzetters. Fijne zondag zwaaizwaai

Marion van de Sande zei

Wat mooi gemaakt die onderzetters Carin!