Privacy verklaring

donderdag 28 november 2019

Christmas socks

Mijn kerst sokken zijn af. Het patroon heet Ember socks van Alex Anders en is te verkrijgen op Ravelry. Het garen is van Langyarns.
Het enige dat ik veranderd heb is de teen.

My Christmas socks are finished. Pattern is the Ember socks by Alex Anders, which you can find on Ravelry.The yarn is from Langyarns.
The only thing I changed is the toe.


Natuurlijk ga ik in het nieuwe jaar ook weer verder met het breien van sokken, want het is veels te leuk. En wat ben ik blij met de keuze van Het Wolbeest die het thema voor volgend jaar bekend heeft gemaakt voor de Warme Voeten club.

Of course I will continue to knit socks in the new year, because it is way too much fun. And how happy I am with the choice of Het Wolbeest who has announced the theme for next year for the Warme Voeten club (a monthly sock club).


Ik ga uiteraard voor de zachte kleuren van Beatrix Potter en voor de maand januari staat Mrs. Tiggy centraal.

Of course I go for the soft colors of Beatrix Potter and for January it is Mrs. Tiggy. The other theme is Fien Westendorp, a famous Dutch illustrator.


Is iedereen er klaar voor? Tenslotte is het nog maar 3 nachtjes slapen tot de advent kalenders beginnen. Alle 6 zijn ze goed aangekomen en zaterdag ga ik ze allemaal bij elkaar op een tafeltje zetten in de woonkamer. Dan kan het feest zondag beginnen !

Is everyone ready? After all, it is only 3 more nights of sleep until the advent calendars begin. All 6 have arrived well and on Saturday I will put them all together on a table in the living room. Then the party can Sunday begin!


7 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat heb je een mooie sokken gemaakt.
Draag je ze echt als sokken of meer als pantoffels?
Ik vind zelfgebreide sokken meestal te dik voor in mijn schoenen.

Marion van de Sande zei

Je sokken zijn mooi geworden, wat heb je veranderd aan de teen? Iki heb net wanten gebreid, fair isle. Sokken breien lijkt me leuk echter, mijn mannen willen ze niet dragen en zelf loop ik ook in de winter het liefst op blote voeten.

Prachtig, de kleuren van Beatrix Potter, ik ben benieuwd.

Truus zei

Spannend hè-nog een paar nachtjes en dan kan het feest beginnen!
Dit jaar geen adventskalender gedaan -wie weet volgend jaar weer.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Karen - Quilts...etc. zei

I love your newest pair of socks - once I learn how to do them a monthly knit club sounds fun.

Coby Breitner zei

Jahoor ik zit er klaar voor, kom maar op want elk jaar geniet ik zo van jouw advent avontuur.
Sowieso zit ik klaar want ik ben 1-12 jarig hieperdepiep

Marilyn zei

Very pretty socks!
Marilyn

Annie Kingma zei

Mooie sokken gebreid.
Ben ook weer druk bezig met de sokken,
kinderen en kleinkinderen, en ook de aanhang hebben ze graag.
veel plezier met de advent kalenders.
Groetnis Annie