Privacy verklaring

vrijdag 23 augustus 2019

Diary August 5 - August 22

Ik vind het wel leuk om in dagboek stijl te schrijven dus ik ga het gewoon vaker doen 😀
5 aug:
Nu even de bies aan Bowy's quilt aan het naaien. Aan de voorkant een Noah's ark print en aan de achterkant voor als het december is, kersthonden. De quilt is op de naaimachine met een raster patroon doorgequilt. Ik denk dat ik hem ga noemen: Noah and the Christmas dogs.

Aug 5:
Busy with sewing on the binding on Bowy's quilt. On the front there is a Noah's arc print and on the back for when it is December, they are the Christmas dogs. The quilt is quilted with a square pattern on the sewing machine. I think I will name the quilt: Noah and the Christmas dogs.



Ondertussen ook in een paar dagen dit boek van Margreet Crispijn en Reina Bakker uitgelezen. Wat een prachtig verhaal en het was een genot om te lezen.

The book was a delight to read. It is from a Dutch writer and I don't know if they are translate to English.


10 aug:
En ook dit boek van Margreet Crispijn en Reina Bakker weer uitgelezen. Wederom een steengoed verhaal. Inmiddels ben ik begonnen in De verborgen brieven van Reina en ook dit verhaal houdt je in je greep. Lang geleden dat ik zo snel mijn boeken uit had.

August 10:
Another book read from the Dutch writer, I really love these books. I wish they were translated to English so you could enjoy them too.


En zo ziet de Noah and the Christmas dogs quilt voor Bowy eruit.

And this is how the Noah and the Christmas dogs quilt for Bowy looks like.



12 aug:
Waar ben ik mee bezig geweest de laatste paar dagen? Alle in 2008 geknipte blokken tevoorschijn gehaald van Leanne's House van Leanne Beasley. Ik heb indertijd blok 1 gemaakt en toen bleef alles liggen.

August 12:
What have I been up to the last couple of days? I took all the blocks of Leanne's House from Leanne Beasley , cut in 2008, out off a box. At that time I made block 1 and then I stored it away.


Nu ben ik druk bezig met blok 2 dat bijna af is.

Now I'm busy with working on block 2 that is almost finished.



14 aug:
Ik val in herhaling, maar ook dit is weer een geweldig boek van Reina Bakker om te lezen. Een verdrietig, maar ook krachtig en schitterend verhaal.
Ik ga meteen verder met het 1e deel van de Chocolade trilogie.

August 14:
Another wonderful book I read from the same writer.


15 aug:
Blok 2 van Leanne's House van Leanne Beasley is ook klaar. Ik ben meteen verder gegaan met blok 3.

August 15:
Block 2 of Leanne's House from Leanne Beasley is also done. I already started with block 3.


22 aug:
Mijn hemeltje, wat heb ik genoten van deze Chocolade trilogie van Reina Bakker. In 1 week alle 3 delen gelezen en ik vind het jammer dat ze uit zijn. Bovenaan ligt boek 1, links deel 2 en rechts deel 3.

August 22:
My gosh, I just loved reading the Chocolate trilogy from Reina Crispijn.


Verder ben ik ook druk bezig met blok 3 van Leanne's House. Ook dit wordt weer een mooi blok.

I'm also very busy with working on block 3 of Leanne's House from Leanne Beasley. Another beautiful block.





Ook ben ik tussendoor bezig met het doorquilten van deze quilt top die ik in december 2013 heb gemaakt. Ik ben bijna halverwege met het quilten van de clamshells. HIER (klik) kun je in 2 vroegere berichten lezen hoe deze quilt tot stand is gekomen.

And I'm also quilting a quilt top that I made in December 2013. I'm almost halfway done now with quilting the clamshells. HERE (click) you can read in 2 earlier messages how I made this quilt.



10 opmerkingen:

Marilyn zei

Love Leanne's House quilt & how embroidery is added to make it more special.
Bowy's quilt is so cute, that fabric is awesome.
He's one lucky dog!
Marilyn

Karen - Quilts...etc. zei

I love that August 15th block - very pretty - all of the blocks are - looks like you read a lot too - I go through spells

Marion van de Sande zei

Lekker bezig Carin! Lijkt me ook heel bevredigend om oude quilts eindelijk af te maken. En handquilten? Lukt dat een beetje?

Fijn weekend! Ik geloof dat ik binnenkort weer even langs moet komen fietsen?

Ineke zei

Je hebt toch aardig wat projecten waar je mee bezig bent. Ook het lezen van boeken s een geweldige hobby!!! Leuk zoals je als een dagboek je blogs schrijft! Fijn weekend

Coby Breitner zei

Heerlijk gezellig blog en weer veel boekentips (want die kijk ik altijd van jou af).
Hi hi je mag je dagboek ook gewoon elke dag publiceren hoor, grapje he.....
Geniet van het mooie weer, lekker buiten quilten.

Truus zei

Leuk om op deze manier een blog te maken.
Zie een boek van Reina díe ik niet heb gelezen maar is niet verkrijgbaar hier in de provincie.
Wel buiten de provincie maar dan moet je extra betalen.
Hopelijk kom ik het boek nog eens tegen.
Succes met de quilts.
Goed weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

Conny's-blog zei

Jemig jij leest wat af zeg. Maar je quilt word erg mooi, blijft een mooi patroon.................liefs.Conny

The Rabbit zei

Oh dit soort blogjes zijn zeker leuk! Wat lees jij veel en nog eens handwerk. Pff hoe doe je het toch ;)

Winny zei

Goed bezig! Ik was net zover met Leanne's house.... Ga ook maar eens verder....

Tammy zei

Your quilt is just gorgeous!