Privacy verklaring

woensdag 1 november 2017

Rascal Raccoon

Ik ben zo ontzettend blij dat het borduren steeds beter en beter gaat. Door elke dag te oefenen is het met sprongen vooruit gegaan en daardoor is dag 15 van de advent animals (klik) weer zo snel af. Op deze dag zien we dat Rascal de wasbeer maar moeilijk van de koekjes kan afblijven ;-)

I'm so happy that doing cross stitch is getting better and better. By practicing every day this has improved so much and that is the reason day 15 of the advent animals (click) is already finished. On this day we see Rascal Raccoon and it is so hard for him to stay away of the cookies ;-)


Als je zus de vijver in haar tuin opruimt en ze haar oudste vis niet aan vreemden mee wil geven, dan zeg je geen nee als ze vraagt of hij bij jou in de vijver mag. Dikkie Dik, zo heb ik hem inmiddels genoemd, mag zijn laatste dagen nu bij ons verblijven. Ik vergat te vragen hoe oud de vis eigenlijk is, maar dat hoor ik vast nog.

When your sister is removing the pond in her garden, she couldn't give her oldest fish to strangers. So from now on he/she is staying in our pond. I forgot to ask how old the fish is.




2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik had al willen zeggen...je gaat als een speer! Maar dat heb je zelf al gedaan!!!
Wel fijn dat het steeds beter gaat!

Ja, is toch ook zielig voor zo'n vis. Zo blijft hij tenminste nog in de femielie!!

Groetjes Thea

Julie zei

I love his little face mask... So sweet