Privacy verklaring

vrijdag 12 februari 2016

Extra blocks month 3

Ik heb nog steeds de griep, maar sinds gisteren heb ik wel mijn stem weer terug. Hij klinkt nog niet helemaal als vanouds, maar ik ben te verstaan. Af en toe probeer ik wel een paar steekjes te maken en de extra blokken voor maand 3 waren niet zo moeilijk. Als eerste maakte ik de Square in a square blok.

I still have the flu, but since yesterday I got my voice back. It doesn't sound quite as usual, but they can hear me again. Occasional I make a few stitches and the extra blocks from month 3 aren't that difficult. First I made the Square in a square block.


Toen dat gedaan was, maakte ik het andere opvulblok. Dit waren 4 kleine applique mandjes.

When that was done I made the filler block. These were 4 little applique baskets.



13 opmerkingen:

Annelein zei

Lekker genieten van die mooie lapjes en beterschap!!

Ans zei

Vervelend voor je dat de griep je zolang in zijn greep houd, maar wel leuke blokken gemaakt! Beterschap!

Nardy zei

Leuke blokken heb je gemaakt! Vervelend dat je steeds de griep hebt en lastig zo zonder stem. Beterschap!

Guusje, zei

Mooie blokken heb je gemaakt.

Truus zei

Beterschap Carin en erg vermoeiend als je je stem niet kunt gebruiken.
Leuke blokken zijn deze geworden.
Zelf heb ik al bijna 2 maanden kinkhoest -nooit geweten dat je dat op latere leeftijd nog eens kunt krijgen.
Sterkte en beterschap
groetjes, Truus uit Drenthe

Marilyn zei

Pretty blocks.
I hope you feel better soon.
Take care.
Marilyn

cucki zei

So beautiful x

quilting Jeannet zei

Heel mooi weer Carin, Beterschap!

Flickenstichlerin zei

Good to read you are getting better Carin,
lovely blocks as usual.
Greetings,
Sylvia

Vickie zei

I hoe you get lots of rest. The baskets are adorable.

Melody zei

Hope you get better soon. Lovely sewing.

Babs zei

Mooie mandjes. Hoop dat je snel beter wordt.

Mary - Lecoeurceltique zei

I hope you are now feeling better. The quilt blocks are looking good.