Privacy verklaring

maandag 12 oktober 2015

Give Away October

Het is weer tijd voor de maandelijkse Give Away, alweer voor de 10e keer dit jaar.

It is time again for the monthly Give Away, for the 10th time this year.


De Give Away is open voor iedereen. Laat onder dit bericht een reactie achter als je mee wilt doen. Lukt dit niet, stuur me dan een email (adres te vinden aan de rechterkant).
Deze maand ga ik weggeven 3 rozen stofjes met daarbij 2 strengen gemeleerd borduurgaren. Erbij een zelfgemaakt, in primitieve stijl, speldenkussen (meer over dit speldenkussen morgen op mijn blog). 

The Give Away is open for everyone. You can leave a reply under this message if you want to enter. Or you can send me an email (on the right side you find the address).
This month I'm going to give away 3 rose fabrics and 2 skeins of variegated threads.  Also a primitive style pincushion made by me (more info about the pincushion tomorrow on my blog).
 
 
De Give Away is open t/m donderdag 15 oktober. Op vrijdag 16 oktober maak ik de winnaar bekend.
 
Last day to enter the Give Away is thursday october 15. On friday october 16 I announce the winner.
 

64 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou Carin, dit wil ik niet aan me voorbij laten gaan. Wat weer een prachtige give away. Fijne dag nog. Groetjes Wilma

Barbara zei

wat een leuke give away, ik doe graag mee. Groetjes Barbara

Unknown zei

Leuke give away, ik doe daar graag aan mee.
groetjes Hanny

Anoniem zei

Je hebt weer zulke leuke dingen verzameld/gemaakt, ik doe graag mee! Prachtig speldenkussen weer.
Groetjes, Evelien

sylvia zei

weer een leuke give away, ik doe een keertje mee! Je kunt niet weten.....
liefs, Syl

Yougotthesilver zei

Leuk ! Ik doe graag mee... groetjes van Liesbeth R. :D

MooZ KaartenFabriekje zei

Wat een leuke give-away! Ik wil ook weer graag een gokje wagen, want ik vind je speldenkussentje met zwarte kat en kraai echt superleuk!

groepjes, Monique

Daria zei

I'd like to take a chance as I like these tiny pincushion with a cat so much!!

Teresa zei

Beautiful Giveaway, I hope for me!!!!!

Anoniem zei

Alweer zo'n mooie give away, ik ga toch ook weer een kansje
wagen, misschien deze keer de gelukkige, je weet maar nooitL
Groetjes en fijne dag nog,
Betsy

Vlijtige Handjes zei

Je gaat ons weer verwennen.
Groetjes Anita

Vlijtige Handjes zei

Je gaat ons weer verwennen.
Groetjes Anita

Unknown zei

Ik hoop een kansje te mogen wagen voor deze mooie rozenstofjes.

Deb Ferguson zei

Beautiful items in your give away. I really love that darling pincushion!

Paula zei

Ik doe graag mee met deze give away

karamino zei

love the pincushion, Thanks for the giveaway!

Anoniem zei

Dol op rozenstofjes!!! Ik doe heel graag mee! Lieve groet van Mineke

odette zei

prachtige kleuren, hiervoor doe ik graag met the give away

Quilts and Newf's zei

wat een leuke give -away.!!! graag doe ik mee. groetjes Erika

janny zei

Leuk,ik doe graag een keertje mee! Groet Janny

Anoniem zei

Wat een verwennerij Carin! Ik stel me graag kandidaat.
Groetjes Ingrid

Unknown zei

Hallo Carin. Ook al gaat het met mijn handen wst minder, toch wil ik graag meedoen met deze prachtige give-awsy. Zo lief met die poes. Fijne dag nog. Groetjes Evelien Kool

Unknown zei

Hallo Carin. Ook al gaat het met mijn handen wst minder, toch wil ik graag meedoen met deze prachtige give-awsy. Zo lief met die poes. Fijne dag nog. Groetjes Evelien Kool

Annie zei

Wat een mooie give-away Carin, ik doe graag mee.

Dikkie zei

Zou ook graag meedoen aan de give away,.Het ziet er zo mooi uit.

Groetjes Dikkie

Leonie zei

Wat een lieve stofjes! Ik doe graag mee met je give-away!!

quiltingmieke zei

Piep wat een mooie bloempjes en de draad olala ook niet mis
Ik waag graag een kansje voor dir mooie rozenkransje
Knuf

blueladie zei

Carin, I would love to be entered in your giveaway. You had me at the pincushion! I LOVE homemade items and your pincushion is beautiful! Thanks for the chance. Cathryn (blueladie at hotmail dot com)

Carla zei

Dat is wel weer een hele mooie give- away!!! Ik doe graag nog een keertje mee. Fijne avond.

Carla

chrisje zei

Wil toch ook een kansje maken om dit moois te winnen.
Groetjes. Christel

els zei

Wat een leuke give away en wat een schat van een speldenkussentje weer!
Ik wil graag meedoen, je weet tenslotte maar nooit.......

els b zei

Ikwaag graag een kansje voor al het leuks in deze give-away

Marguerite zei

Ohh ik heb vorige maand gewonnen. Maar deze is weer zo leuk. Durf dus niet mee te doen. :(

Aafke zei

Rozen; mijn lievelingsbloemen. Hier in de kamer staat heel veel dat met rozen te maken heeft. Kopjes, borduurwerkjes, wolkaartjes, etc. Dus je begrijpt dat ik deze give away geweldig vind. Dus doe ik graag mee.

OmaSannie zei

Wat een superleuk idee! De stofjes... zucht..... ik hou zo van rozenstofjes.
Groetjes van Sandra

qm zei

nou, ik wil ook wel meedoen... prachtig

Anoniem zei

Wat een leuke give away Carin, ik doe graag mee!! Wie weet win ik deze keer???
Mooie stofjes!!

Groetjes Christelle

Ineke zei

Hoi Carin, zo leuk je give away, doe heel graag mee.
Liefs, Ineke

Anoniem zei

wat spannend weer!

Wilma zei

Wat leuk!!!
Voor de gelukkige, heel veel plezier ermee!!

Silvia zei

your giveaway is very tempting, I hope to win of course, ciao ciao from Italy, Silvia alias Lamarrana

Mouse zei

gorgeous colours you have picked for your give away ... love the wee cushion too ... good luck to all who enter but pick me ...lol ;) love mouse xxxx

Francis Gortmaker zei

Wat een verwennerij weer! Natuurlijk doe ik graag mee!

Marilyn zei

Oh, what a great giveaway.
Please enter me.
Thanks!
Marilyn

Anoniem zei

Wat een leuke give-away Carin, ik doe graag mee!! Wie weet win ik deze keer niet voor mijzelf maar voor mijn vriendin die mantelzorger is voor haar ouders van in de 90 terwijl ze zelf ook van alles heeft.

Groetjes en veel borduur/quiltplezier, Margo

Pei-Pei zei

I love the pincushion, Thanks for the giveaway. and hope I can got it. Thank you.

Unknown zei

Alweer zo'n mooie give away. Graag doe ik mee. Warme groet, Marly

Kay zei

Thank you for beautiful giveaway, I love variegated thread. x

Anoniem zei

Wat leuk gemeleerd garen lijkt me enig om daar mee te borduren.

Gr Sonja.

Anoniem zei

Your talent and creativity shine brightly because I do admire all of your lovely projects includes this lovely black cat pin pillow. I applaud your creativity and excellent tastes in colors for those projects. I really hope to win this lovely pin pillow.
Alyssa Wengel

Birgitte aka Bietje zei

Mmmmm heerlijk romatische stofjes, wat zou je daar niet allemaal mee kunnen doen. Mmmmm, ik droom al weg, maar eerst duimen dat ik ze mag winnen. Duim, duim, duim.

Martine zei

ziet er allemaal prachtig uit!! Wil wel een kansje wagen! Fingers crossed!

Julie zei

You have been so generous this year with your giveaways, this one is just as wonderful as all the others. Good luck to all.

Anoniem zei

Ik doe ook graag mee, krijg er inspiratie van. liefs Ria Keijsers

Margot zei

Vandaag toch maar even meedoen aan deze win kans !
De beschrijving van het patroontje voor het borduren van het
speldenkussentje bewaard/opgeslagen !
En de rozen lapjes ...... prachtig ....
en het bruin borduurgaren is toch echt om bij het herfst palet
te gebruiken.
Borduurgroetjes van Margot

Marion van de Sande zei

Wat een mooie lapjes Carin, dat zou een mooi begin van mijn stash kunnen zijn dus ik doe graag mee. Ook het borduurgaren en het speldenkussen zien er geweldig uit!

Liefs,
Marion

Simonetta zei

I like to follow your blog and admire your work. I recently I started cross-stitching and really love him; it has long been my first love of sewing as a child

Hilda zei

Oh how pretty! I would love to joint your October Giveaway - please put me in!
Thanks for another lovely Giveaway!

Hugs
Hilda

M.Grazia zei

Oh Carin, Please enter me" Ciao M.Grazia

quilting Jeannet zei

O jee Carin, ik zie het nu pas, dit is nou wel helemaal mijn ding met die kat erop, dus ik doe graag mee!!

Anoniem zei

SWEET GIVEAWAY!
THANK YOU !
msstitcher1214@gmail.com

quiltingmieke zei

Piep
Tuurlijk ben ik van de partij
Knuf

Guusje, zei

Wat een mooie give away heb je deze keer weer. Ik wil graag een kansje wagen.

rebelrosecreations@gmail.com zei

Would love a chance to be entered. I just found your blog on a post in one of the facebook groups I am in.