Privacy verklaring

zaterdag 8 september 2012

Beautiful day ...

Vandaag was de open dag bij The Log Cabin en wat hebben we weer genoten. 

Today was the open day by quilt shop The Log Cabin and we had a great time.


We kwamen tegelijkertijd aan met Ellen, haar moeder Yvonne en Rick (broertje van Ellen). We hadden erg uitgekeken om kennis te maken met Rick en wat een ontzettend leuke jongen is dat toch. Elly, Cindy en Rina waren er al toen wij binnen kwamen en het gekwebbel kon beginnen :-)

We got there at the same time as Ellen, her mother Yvonne and her brother Rick. Once we got inside we saw Elly, Cindy and Rina and we all get together to talk.


Toen we wat bijgepraat waren viel het groepje uiteen, de een ging in de tuin koffie drinken, Michiel ging met Rick een spelletje doen in de tuin, andere gingen op jacht naar lapjes, zo ook ik :-) En niet veel later viel ook quiltvriendin Marianne binnen en de groep was kompleet.

After we talk a bit we split, some where going to the garden to drink some coffee, Michiel went to the garden with Rick to play a game, others where hunting for fabric, just as me :-) And not much later quilt friend Marianne came and the group was together.


Marianne was een enorm grote steun voor mij want zij droeg steeds de rollen stof die ik uitzocht voor een nieuw project. Mijn tennis elleboog werkte niet echt mee en Marianne zal vast af en toe gezucht hebben want volgens mij ben ik een keer of 4 van keus veranderd. Bij deze nogmaals bedankt Marianne !! Ik begrijp het volledig als je de volgende keer niet meer tegelijkertijd met me wilt afspreken LOL. Ik wilde voor dit nieuwe project graag stofjes die een oude versleten uitstraling hadden omdat er primitive stitcheries bijkomen en ik denk dat we wel geslaagd zijn.

Marianne was a big help to me because she carried all the fabrics for me when I was looking for fabric for a new project. I couldn't done it myself because of my tennis elbow and I think Marianne sighs so now and then because I changed my mind four times. Marianne thank you so much for helping me !! For the new project I wanted fabrics with an old worn look and I think we managed that.


Daarna moest ik nog op zoek naar stofjes voor het quiltproject uit het vorige logje. Ik wilde voor deze licht en donkerblauwe en wat creme tinten die goed bij de 3 bruine zouden passen die ik vorige week gekocht had bij Wendy Vosters. Ook moest ik nog een bruine hebben voor de rand. Op de foto zie je onderaan de 3 bruine liggen die ik al in huis heb, de rest komt bijna allemaal uit de serie van Blueberry crumb cake van Moda.

After that I had to look for some fabric for the quilt from the previous message. I was looking for light and dark blues and some creams. They had to fit the 3 browns i bought last week. I also needed some brown for the border. On the picture you see at the bottom the 3 browns I already have, the other are almost all from the serie Blueberry crumb from Moda.


Buiten in de tuin had Jacqueline weer de lapjes van de uitverkoop liggen en ik vond er 2 die ik kocht. Een creme ruitje en een superleuke met allemaal namen van quiltblokken.

In the garden Jacqueline had her sale fabrics and I found two I loved. A cream checker and another very nice one that has names of quiltblocks printed on it.


Het was weer een geslaagde dag vol gezelligheid. Tot slot laat ik nog de hanger zien die we voor Rick hadden gemaakt. Hij is dol op lego en daarom borduurde Michiel lego patroontjes en ik maakte er een hanger van. Aan Ricks gezicht te zien vond hij hem ontzettend leuk.

It was a very wonderful day with our friends. I also want to show the hanger we made for Rick. He loves Lego and Michiel stitched some Lego figures and I made it into a hanger. By the look of Ricks face we saw that he liked it very much.


15 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Heerlijke stoffen Carin! zouden zo hier in mijn voorraad passen. Enne....stitcheries met een oude uitstraling? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor....of heb ik iets gemist.

Lida zei

Heerlijke dag dus samen en wat een gave lapjes heb je gescoord! De hanger is enig en echt lego om te zien! Groetjes
Lida

Anoniem zei

prachtige stoffen, en een super mooie hanger, erg leuk die geborduurde lego poppetjes

Supergoof zei

Dat is echt een TOPDAG! En je vertelt er ook zo leuk over!
Fijne dag vandaag met nagenieten,...
:o)

Else zei

Zo te lezen weer een heerlijke zaterdag! Geniet nog lekker na, fijne zondag knuffel Else

marianne zei

Vond het ook erg gezellig,en dat zuchten viel wel mee,met lapjes slepen doen we toch graag,liefst iedere dag..toch?

Elly's freubel hoekje zei

Wat hadden we weer een dag met een glinsterend gouden randje!
Carin,Michiel,Marianne,Yvonne,
Wat hebben we weer lekker kunnen bijkletsen, en genieten van elkaars gezelschap
Rick heeft een gaaf cadeautje gekregen, nu zal hij vast nog meer opkijken tegen Michiel
Prachtig zoals ze daarbuiten als mannen onder elkaar zaten te gamen op papier
Je buit is echt wauwh! en de stofjes zullen zeker weer garant gaan staan voor super projecten
Allemaal dank doen we snel weer
Grtjs. Elly

Fem zei

Prachtige stofjes Carin, heerlijk inslaan voor de herfst.
De lego hanger is prachtig, ben benieuwd naar wat je gaat maken van je nieuwe stofjes.
fijne zondag,
Fem

AnitaS zei

Wat een prachtige stofen heb je gekocht. Die hanger is heel leuk geworden.

cucki zei

Looks like you all had a great time xxx

Unknown zei

Wat een geweldige mooie stofjes.

Nina zei

What a beautiful shop is this...

Ann zei

Zo te zien heb jij een superleuke dag gehad! Veel mooie stofjes aangeschaft en een superlief cadeautje gemaakt!
'k Wens je alvast veel creatief plezier ermee!
Groetjes,
Ann

Daniëlle zei

Je nieuwe project klinkt prima! Mooie serie van Moda he?! Heel veel prikplezier, liefs, Daniëlle

Jacqueline zei

Ik vond het ook erg gezellig jullie weer te zien.
Ik weet zeker dat er weer iets moois van de stofjes wordt gemaakt.
Lieve groet, Jacqueline