Privacy verklaring

vrijdag 24 juli 2009

Bermuda driehoek maar dan anders ...

Enige tijd geleden kreeg ik van Nanda 40 blokken die er zelf niets meer mee deed. Mooie felle gekleurde driehoeken zaten verwerkt in de blokken en ik vond ze super leuk. Ik wilde hier een quilt van gaan maken voor Bowy, onze jack russel terriër, want die vind quilts heerlijk om op te liggen.

Nu deden de blokken me aan de bermuda driehoek denken en omdat ik altijd meestal Engelse namen heb voor mijn quilts zou het dan Bermuda triangle worden maar .... omdat hij voor Bo(wy) is wordt het Bomuda triangle. Een idee van Michiel die woordspelingen zo leuk vindt.


Op elk blok (en in de hele border) heb ik telkens een spiraal doorgequilt wat staat voor de wervelende energie die in dat gebied rond waait, waardoor er vele schepen en vliegtuigen plotseling verdwijnen.
Nu maar hopen dat Bowy niet in de quilt verdwijnt.


In elk geval heeft hij hem al goedgekeurd en direct in gebruik genomen zoals je kunt zien.




Geen opmerkingen: