Privacy verklaring

zaterdag 2 februari 2008

Heksenkleerkast en -leesvoer

Vandaag heb ik de laatste steekjes gemaakt aan de heksenkleerkast, genaamd Hazel's wardrobe. Ik vond hem enig om te maken en nog leuker om te zien nu hij helemaal af is. Weer een werkstuk klaar voor onze slaapkamer. 


Verder kreeg ik gisteren ook weer wat leesvoer binnen. Ik was al enige tijd op zoek naar het boek: Heksenketel van Kate West en ik kon het nergens vinden. Wonder boven wonder stond het afgelopen week op marktplaats dus ik heb snel die mevrouw gemaild en ze had het nog.
Ze had ook nog 2 andere leuke heksenboeken die ik nog niet had en ze verkocht ze alle drie samen voor een prikkie. Gisteren kwamen ze dus binnen en ik kan weer vooruit met lezen.


Groot was mijn verbazing dat vandaag al het garen in de brievenbus viel wat afgelopen dinsdag gepost was vanuit Amerika. Ik denk dat de post geweten heeft dat ik de heksenkleerkast vandaag af zou krijgen en ik graag aan Cirque des cercles wilde beginnen. Het patroon wat ik in mijn vorige blogje heb laten zien.
Het garen komt mooi uit op het zwarte stof en gelukkig zit er niet zoveel donkerbruin in als op het voorbeeldplaatje, de kleur is in het echt nog mooier.


Geen opmerkingen: