Privacy verklaring

woensdag 31 oktober 2007

Een zeer bijzondere Halloween


Het is vandaag wel een zeer bijzondere halloween voor ons, want Lindy, onze dochter, is vandaag vertrokken om samen te gaan wonen met Tom in Delft.
Niet naast de deur, want het is al snel 1 1/2 uur rijden hier vandaan (160 km.). Dus even snel een bakkie koffie bij haar doen is er niet meer bij. Ze waren al op tijd bezig om alle spullen naar beneden te krijgen, want een vriend kwam met een vrachtwagentje alles op halen om naar Delft te brengen.

Al snel stond de garage behoorlijk vol

Tussendoor even poseren voor moeders camera

De laatste loodjes (kastdeuren) wegen het zwaarst.

Lindy stond ervan te kijken dat ze nog zoveel spullen had en ze was bang dat niet alles in de vrachtwagen kon. Gelukkig paste alles en ze hadden nog ruimte over.

Met zijn tweetjes nog even op de foto.

Van Limburg uit zwaaien we naar jullie en roepen in koor:
Lindy en Tom
veel geluk samen in Delft !


Vanaf morgen ga ik ook weer proberen (hoor je me het al zeggen) om toch regelmatiger mijn weblog bij te houden. Inmiddels heb ik weer een aantal werkjes klaar die ik van de week eens in een blogje zal gaan plaatsen.
Vanavond eerst nog een quilt afmaken waar ik 20 oktober aan begonnen ben en die bijna af is. Vrijdag ben ik zelf alweer jarig, maar dat feestje hebben we afgelopen zaterdag al gevierd omdat toen Michiels moeder hier was en Lindy en Tom ook nog hier waren. Verslagje zal ik van de week ook even proberen te maken.


Wie is te vertrouwen met Halloween ...












Here are some Ghastly Groaners

Q: What kind of street does a ghost like best? 
A: A dead end.

Q: What did the papa ghost say to the baby ghost? 
A: Fasten your sheet belt.

Q: How do ghosts fly from one place to another? 
A: By scareplane.

Q: What directions did the ghost give the goblin? 
A: "Make a fright turn at the corner."

Q: What kind of ghost haunts a hen house? 
A: A poultry-geist.

Q: Why do ghosts go to baseball games?
A: Because they like to boo the umpire.

Q: What should you say when you meet a ghost? 
A: "How do you boo, sir. How do you boo."

Q: What did the mother ghost say to the baby ghost? 
A: Put your shocks and boos on.

Q: What do you call a ghost in a torn sheet? 
A: A holy terror.

Q: What tops off a ghost's sundae? 
A: Whipped Scream

Q: Why did the baby ghost go to the doctor before halloween? 
A: To get a BOOster shot.

Q: When do ghosts usually appear? 
A: Just before someone screams.

Q: What do little ghosts drink? 
A: Evaporated milk.

Q: How do you make a milkshake? 
A: You sneak up behind a glass of milk and yell "Boo!"

Q: Why is a ghost such a messy eater? 
A: Because he's always a goblin.

Q. Why do ghosts like to ride elevators? 
A. It raises their spirits.

Q. Why did the game warden arrest the ghost? 
A. He didn't have a haunting license.

Tot slot wensen wij iedereen ... 

Ook heb ik nog een beetje geborduurd aan mijn Guatemala sampler.


Geen opmerkingen: