Privacy verklaring

zondag 30 september 2007

Een quilt voor jou en een quilt voor mij

Gisteren zijn we naar de Handwerkbeurs in Den Bosch geweest. Michiel en ik waren nog nooit naar zo'n beurs geweest en we keken onze ogen uit.

Ik kocht er vele lapjes ...



en een paar stencils ...


Bij de kraam van Petra Prins zag ik deze quilt hangen, waar ze een pakket van hadden. Ik vond de kleuren geweldig en besloot dit pakket te kopen.





Michiel zag een andere quilt hangen, een quilt met sterren en hij zei tegen Petra: "het kan toch niet zo moeilijk zijn om die te maken".  Petra keek hem lachend aan, met meteen daarop een verbaasd gezicht toen Michiel zei: "pak die maar voor mij in, die ga ik maken".
Dit gaat hem worden.


 Ik ben heel benieuwd wanneer Michiel aan zijn quilt gaat beginnen.

 Verder was er ook nog een lapje van Frances gekomen via het Sanman forum.


Ook had ik nog 2 patroontjes gemaakt voor de halloween sal.



Voor Max werd het kussen met thema dieren in elkaar gezet.



Geen opmerkingen: