Privacy verklaring

dinsdag 21 augustus 2007

Blijf van mijn bak af

Met Bob blijf je lachen, onze 14 1/2 jaar oude Jack Russel Terriër. Zeker als het om eten gaat. Hij verdedigd zijn bak eten goed en niemand hoeft dan ook maar aan zijn bak te komen in tegenstelling tot de andere twee (Bowy en Sinto) bij wie je de bak onder hun neus kan weg halen.
Misschien heeft Bob wel zoiets van, " ja daaaaggggg, blijf lekker van mijn bak af, mag deze oude heer nu even rustig eten enne, aan delen wordt niet gedaan "
Maar goed, 's morgens krijgen ze hier brokken en 's avonds hondendiner waar ze dol op zijn, maar heel soms krijgen ze wel eens vlees uit blik, sappige vleesbrokken speciaal voor de hond.
Zo ook dit weekend, Bob staat rustig te eten en heeft zijn bak al leeg maar hij vind het zo lekker dat hij de bak maar uit blijft likken ...


En zo kan hij dus een hele tijd aan de gang blijven, het lijkt wel of hij de bodem eruit wil likken hihihi
Als ik het welletjes vind dan zeg ik tegen Bob: Nu is het genoeg, kom hier met die bak. Maar Bob is het hier niet mee eens en neemt de bak in zijn mond en loopt er dan mee richting zijn mand waar hij weer doorgaat met het uitlikken van die bak. Honden, het zijn me toch vreemde dieren.


En jahoor, ze is af !!! De dame met haar witte paard wat ik voor een klant aan het maken was van de plaatselijke handwerkwinkel. Alles geborduurd met 1 draad DMC, de grootte van het borduurwerk is 42x38 cm.
Ik ben er op 22 juli mee begonnen en gisteren maakte ik het laatste steekjes, dus ik heb er NET geen maand aan gewerkt. Tussendoor ook nog aan andere werkjes gewerkt dus al met al toch redelijk snel gemaakt vind ik zelf. Gisteravond even het werk door een sopje gehaald en zojuist de strikbout eroverheen, dan kan ik hem straks gaan wegbrengen.


Geen opmerkingen: