Privacy verklaring

maandag 6 augustus 2007

Biscornu geborduurd

Deze week heel hard geborduurd aan de dame met het witte paard, zo ziet ze er nu uit.


Haar jurk staat er nu voor het grotendeel op en ik kan nu aan het paardenhoofd beginnen. In het begin was het wat wennen want normaal borduur ik met 2 draadjes en dit werk wordt geheel geborduurd met 1 draad.

Verder heb ik ook de voor- en achterkant geborduurd van een biscornu (Frans speldenkussen), we krijgen vandaag te lezen op een Engelse groep hoe je hem precies in elkaar zet. Ik heb zoiets nog niet eerder gemaakt dus ik ben reuze benieuwd. Het garen wat ik gebruikt heb is van Anchor, kleur 1315.

Voorkant

Achterkant

Zaterdag ook nog even een wandeling gemaakt in het bos met de hondjes en wie kwamen we nog meer tegen ? Juist ... meneer slak !


Tijdens de wandeling niet zoveel foto's gemaakt maar van het bospad toch een gemaakt omdat je hierop kunt zien hoe groen het bos weer is. De varens groeien volop en de bomen hebben volop bladeren. Nog eventjes en ze gaan weer vallen.


Tot slot nog even een foto van het Bonte Zandoogje van de zijkant genomen, beter ging niet of ik moest in een sloot gaan staan en daar had ik niet veel zin in.


Geen opmerkingen: