Privacy verklaring

donderdag 17 januari 2013

Pins

Wederom kan ik iets laten zien dat van de week aangekomen is bij een borduurvriendin voor de wensenkermis van het Borduurhoekje. Chantal vroeg om een speldenkussen en ik maakte voor haar Pins, een freebie van Sub Rosa.

Again I can show you something that I made for someone for the wish carnival on the Dutch yahoogroup. Chantal ask for a pincushion and I made for her Pins, a freebie from Sub Rosa.

Fabric: 28 ct. jobelan
Threads: Victorian Motto (MB3 and Dark Gold)

Bij Marijke had ik vorige week een give away gewonnen. Ze had primitive patroontjes die ze weg gaf aan volgers van haar blog. Ik ontving gisteren het patroon Feeding the reindeer sampler van Notforgotten Farm, een ontzettend leuk patroon.

I won a give away on Marijke's blog last week, she had primitive patterns to give away. Yesterday I got mine, its feeding the reindeer sampler from Notforgotten Farm, a beautiful one.


Gisteren ontving ik ook nog iets voor mijn "Iets leuks" wens op het Borduurhoekje. Chantal stuurde me prachtige borduurgarens, lint en harten knoopjes. Geweldig mooi ! Dank je wel Chantal.

Yesterday I got something again for my "Something nice" wish in the wish carnival. Chantal had sent me some beautiful threads, ribbon and heart buttons. So beautiful ! Thank you Chantal.


20 opmerkingen:

Elza zei

Wat krijgen we mooie dingen van de borduurgroep leuk dat het nu weer allemaal zo goed loop.
Ik ben ook erg verwend en zoals ik zie heb jij ook weer mooie spullen gekregen en weggegeven.
Groetjes ELza.

Maggitle zei

The pincushion is adorable!!! I really love the way you finished it.
Congratulation for your "win" and the wonderful "something nice". I bet you had a great day when you checked your mailbox *smile*.
Margit

Erna zei

Ik blijf het een leuk idee vinden hoor , de borduurgroep met dat uitwisselen..En je ornamentje is ook erg lief
Liefs
Erna x

Anoniem zei

je bent lekker verwend, en wat is je kussentje mooi. Leuk met die knoopjes erbij.

AnitaS zei

Wat een leuke verwennerij. Je speldenkussen is weer zo leuk geworden.

Phebe and Jane zei

Wat een leuk speldenkussentje heb je gemaakt.
Groetjes,
Marian

Lida zei

Wat een schattig kussentje en wat een lieve dingen heb je allemaal gekregen, puur genieten! groetjes
Lida

cucki zei

So cute x

Jane in Cumbria zei

Schattig speldenkussen, en wat leuk die verwennerij!

Marion zei

Jij bent een geluksvogel met al die mooie kado'tjes.

Je hebt zelf een mooi kussentje gemaakt en daar zal de ontvangster heel erg blij mee zijn.

Groetjes van Marion

Guusje, zei

Wat een mooi borduurwerk. Je bent ook erg verwend met een mooi patroon en garen.

Melody zei

A beautiful pin cushion and wonderful gifts

sylvia zei

lekker verwend!! En een leuk borduurtje, wat zit het leuke toch vaak in de eenvoud, valt me elke keer weer op!!
groetjes, Syl

Tatkis zei

Wonderful pincushion!
Congrats on your win and gifts!

Hugs,
Tatyana

Marijke zei

Veel plezier ermee!
groetjes van Marijke

Eszter/SubRosa zei

Dear Carin, your pincushion is really sweet, I like these colors.♥

Unknown zei

Een geluksvogel dus :) Je kussentje is erg leuk!

Gudrun zei

You always make such wonderful stitcheries!
Congratulations to the gift.
Hugs Gudrun

AnaCristina zei

hello! your blog is wonderful!

Soma @ inkTorrents.com zei

Beautiful gift!! I am sure your friend will love it :)