Privacy verklaring

dinsdag 15 januari 2013

My Sweet Spring and snow

Momenteel ben ik druk met het borduren van wat voorbeelden voor Atelier Soed-Idee en die kan ik voorlopig nog niet laten zien. Wel kan ik iets laten zien dat ik voor de wensenkermis op het Borduurhoekje maakte. 
Annie vroeg "iets leuks" en ze heeft dezelfde smaak als ik schreef ze. Nu had ik net een nieuw patroon binnen van The Little Stitcher dat My Sweet Spring heet en dat uit 4 verschillende patroontjes bestaat. Ik maakte er 2 van en eentje werkte ik af tot ornament en de ander tot een naaldenmapje, alles wederom geborduurd met Nina's Threads.

Currently I'm doing some modelstitching for Atelier Soed-Idee and I can't show these things yet. But there is something I can show you because I made it for the wish carnival on the Dutch yahoogroup and that has arrived. 
Annie ask there for "something nice" and she wrote that she loves the same things as I do. I just had recieved a new pattern from The Little Stitcher called My Sweet Spring and it has 4 different patterns. I made 2 of them for her, one I made into an ornament and the other I finished as a needlecase. Both are stitched with Nina's Threads.

Part of pattern My Sweet Spring - The Little Stitcher
Fabric: Zweigart Linen 32 ct. offwhite
Threads: Nina's Threads (colors Prune, Sea Breeze, Moss, Burgundy and Cognac)

Sinds vannacht is het ook gaan sneeuwen hier ... joepie ! Ik hou ontzettend van dat witte spul dat de aarde bedekt en van mij mag het voorlopig nog wel even blijven sneeuwen.

Since last night its snowing here ... Yes ! I do like that white stuff that is covering the earth and I hope it keeps snowing for awhile.


De sneeuw op de vijver is bedekt met allemaal sporen van vogelpootjes die op zoek zijn naar eten. Dat ligt er gelukkig genoeg in onze tuin.

The snow on the pond is covered with tracks from birds who are looking for food. Luckily there is plenty of it in our garden.


Een andere liefhebber van sneeuw is Bowy. Hij kan er geen genoeg van krijgen en hij heeft vanmorgen al volop gespeeld in de sneeuw. Nu ligt hij moe, maar voldaan, op zijn vaste plekje op de bank uit te rusten.

Bowy also likes the snow very much. He can't get enough of it and this morning he played in the garden for a long time. Now he is tired from playing in the snow and is taking a nap at his place on the couch.


24 opmerkingen:

Anoniem zei

prachtige borduurwerken!! En wat ligt Bowy heerlijk te slapen.

AnitaS zei

Ik blijf me hier maar vergapen aan al die mooi borduurwerkjes die je maakt.

Elza zei

Wat heb je weer schitterende dingen gemaakt.
En die pop van een hond,heerlijk genieten.

Carin Wijnand zei

Wat een mooie werkjes! En ja genieten hè van de sneeuw, ben er ook zo gek op :)

Ria, zei

Wat een enige werkjes om te krijgen, Carin. En een leuk idee, zo'n wensenkermis.. had er nog nooit van gehoord.
Groetjes

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Lief he de hond!! Nog te moe om de bal te pakken.
groetjes

Wietske

Lida zei

Heerlijk hè die sneeuw, Tara en ik hebben er ook zo van genoten! Je steekjes zijn weer prachtig! Groetjes
Lida

Guusje, zei

Wat leuk om te borduren voor Soed Idee. Het borduurwerk wat je afhebt vind ik ook erg mooi.

Marijke zei

Ook Beer is een hele grote fan van sneeuw en zou de hele dag wel buiten willen zijn!
Springen en dollen en rennen! En doodmoe zijn en heerlijk voor de kachel opwarmen!
groetjes van Marijke

Ely zei

The embroidery is beautiful, what beautiful colors! And what a beautiful snowfall!

Ann zei

Hoi Carin,
Ik vind de sneeuw ook heel mooi (bij ons is er zo'n 10 cm gevallen) maar minder leuk om erdoor naar m'n werk te rijden! ;-)
Je bent maar druk met al die "kleine" borduurtjes!
Ook leuk om Bowy nog n's terug te zien!
Groetjes,
Ann

Solstitches zei

Beautiful projects and snow scenes.
Margaret

Judith zei

Bowy heeft groot gelijk! Heerlijk zo op de bank, dat had ik vanmiddag ook wel even gewild. Ik hoop voor je dat het borduren goed blijft gaan met je elleboog! Fijne avond.

Erna zei

Je borduurtjes zien er erg leuk uit.Ben zelf niet zo'n fan van de sneeuw, maar kan me voorstellen dat Bowy het geweldig vindt..
Liefs
Erna

Penny zei

Pretty finishes! I love your snowy pictures - I kind of miss the snow. :) And little Bowy is the cutest!

Carol zei

Such pretty stitching, Carin!! And snow is really lovely when it is fresh and white--we are getting a bit tonight, I think!

Michelle Ridgway zei

I just love your pretty stitching and your snowy pictures...Bowy is so cute.

Soma @ inkTorrents.com zei

Carin I absolutely adore these two!! I will need to borrow your idea and a make a needle-book like yours. I also LOVE snow, can't get enough :)
And...you puppy looks so adorable! Enjoy the snow while it's here!!

Melody zei

Lovely stitching and how wonderful to see Bowy. What a cutie

Elly's freubel hoekje zei

Maar Carin alweer zo een leukerds
Schattig die nijntjes!
Prachtig he dat witte laagje in ons Limburgse land
Wat is er beter dan een hondenleven?
Het leven van bowy!!!
Mooie foto van jullie beestje
Groetjes, Elly

sylvia zei

achhh, die Bowy.........;)

Tatkis zei

Adorable bunnies, so cute! And great finishes too!

Hugs,
Tatyana

Lija Broka zei

Very nice. The stitched designs are very nice.

Unknown zei

Wat super leuk, hier lag toch ni zo veel sneeuw ;)