Privacy verklaring

vrijdag 11 januari 2013

Be my valentine

Een van de geheime dingen waaraan ik werkte, kan ik nu laten zien want hij is aangekomen. Iris vroeg in de wensenkermis op het Borduurhoekje, om een valentijn ornamentje en dat maakte ik voor haar. 
Het patroon is een freebie van Sub Rosa en ik borduurde het met de kleur Valentine van Nina's threads. Samen met het ornamentje stuurde ik nog wat lint en koord mee, want dat was nog een andere wens van Iris.

One of the secret things I made I can show you know because it has arrived. Iris ask on the wish carnival on the Dutch group for a valentine ornament, so I made one for her.
Its a freebie from Sub Rosa and I stitched it with the color Valentine from Nina's Threads. Together with the ornament I send some ribbon and cords because that was another wish from Iris.

Be my valentine - freebie from Sub Rosa
Fabric: 36 ct. evenweave (fabric flair)
Threads: Nina's Threads (color Valentine)

Ook was ik al dagen aan het uitkijken naar de postbode want mijn pakje met de bestelling borduurpatroontjes bleef wel erg lang uit. Het was gepost op 21 december. Ik was er al bang voor dat het verdwenen was tussen alle kerstpost, maar eindelijk kwam het vandaag aan. Wat was ik blij toen ik de gele envelop op de deurmat zag liggen.
Erin zat het 2e kersthuisje van Santa's Village (met garen en button) en het 12e ornamentje van LHN (helaas het allerlaatste deel van deze 3 jarige serie). Ook had ik nog metalen ringen bestelt, die ik gebruikt om mijn handgeverfd garen aan op te hangen. Er wordt mij vaak gevraagd waar ik mijn patronen bestel, dat is bij Anita Little Stitches.

I also was waiting for days to see if the postman had my package with the patterns I orderd because it took so long to arrive. It was posted on december 21. I was so afraid it got stuck in all the holiday post, but finaly it came today. I was so glad when I saw that yellow package on my doormat.
My package had in it, the second christmas house of the Santa's Village (with threads and button) and the 12th ornament of LHN (the last one of the 3 year series). I also had orderd some nickel rings, that I use for my hand-dyed threads. Often I get the question where I order my patterns, that is by Anita Little Stitches.


15 opmerkingen:

AnitaS zei

Mooi valentine borduurwerk. Goed dat je bestelling weer aangekomen is.

cucki zei

So pretty x

Carol Swift zei

Your stitched Valentine ornaments are beautiful!

Anoniem zei

Mooie patronen!

Lesleyanne zei

A lovely finish. Two great new charts.

Erna zei

Ziet er allemaal weer prima uit hoor, en die huisjes verslaving is bij mij helemaal toegeslagen ...
Liefs
Erna x

Jane in Cumbria zei

Schattig dat valentijntje. En nu is er weer zoiets moois in de maak....

Melody zei

Such a lovely finish.

neeftje zei

Wat een mooi valentijntje!

Guusje, zei

Wat een mooi valentijnswerk. En wat een mooie patronen en garen. Gelukkig is het alsnog aangekomen.

sylvia zei

wat een lief werkje en mooi op tijd klaar!!

Soma @ inkTorrents.com zei

So very pretty!!!

Anoniem zei

Wat us het mooi zeg !!! Heel leuk met die ornamentjes.
Een hele fijne dag.
Groetjes vanuit het koude, maar zonnige zuiden.

Unknown zei

very good your work
Pat

Tatkis zei

Such a lovely Valentine pillow!
Great stash addition too!

Hugs,
Tatyana