Privacy verklaring

donderdag 22 december 2011

Winter Forest from LHN

Het 11 ornamentje van Little House Needleworks heb ik afgelopen week ook even afgemaakt. Deze heet Winter Forest en ik heb het afgewerkt tot een tasje voor in de kerstboom.

I finished the 11th ornament of Little House Needleworks this week. This is called Winter Forest and I finished it of as a little bag for in the Christmas tree.


Hij moest natuurlijk wel eerst gevuld worden en dat heb ik gedaan met wat dennenappels. Laatst deze maand komt ornamentje 12 en dan zit deze serie er weer op. Gelukkig komen ze in 2012 weer met een nieuwe serie ornamentjes, want ze zijn zo erg leuk om te maken.

It had to be filled and I have done that with some pineapples. Last this month ornament 12 is coming and then this serie is done. Luckely in 2012 there is going to be another serie of 12 ornaments.


Afgelopen week mailde Jeannet mij om te vragen of ik een scissorfob voor haar wilde maken en uiteraard zei ik geen nee. Natuurlijk moest hij in oude kleuren gemaakt worden want dat vindt ze het leukst. Voorop kwam een soort van ijskristal.

Last week Jeannet emailed me and ask me if I could make her a scissor fob and of course I would make one for her. She loves the "old" colors. On the front I made a sort of ice crystal.


En op de achterkant haar initialen.

And on the back her initials.


De scissor fob is maar iets van 4 x 4 cm en het borduren was eerder klaar dan het afwerken. Met het afwerken wist ik weer waarom ik nooit poppen of ander dierenspul maak met van die piepkleine armpjes en beentjes LOL

The scissor for is only 2 x 2 inch. With the finishing I knew again why I don't like to finish of such little things LOL, but luckily Jeannet loves her scissor fob.

Je kunt nog steeds mee doen aan de Vintage Christmas give away

You can still enter for the Vintage Christmas pattern give away

15 opmerkingen:

Anoniem zei

lekker handig. prachtige borduurwerken

AnitaS zei

Wat een schattige borduurwerkjes heb je weer gemaakt.

Anoniem zei

erg leuk geworden Carin, mooie kleurtjes,
leuk idee om van het ornamentje een zakje van te maken
groetjes Judith

Wieke van Keulen zei

Wat prachtig allemaal, Carin. Hier word ik helemaal "willerig" van (dat wil ik ook!-gevoel). Ik ga voor het komend jaar maar nog minder poetsen...

Verona zei

Prachtige borduurwerken heb je gemaakt Carin

Elly's freubel hoekje zei

Je blijft me iedere keer weer verbazen Carin
Telkens weer valt de mond spontaan open :o)))
Freubelgroet, Elly

quilting Jeannet zei

Carin, mijn mond viel er ook van open, zo,n schattig ornamentje! ik zal altijd zo aan je blijven denken, tot in het besjeshuis toe, enne....voortaan wel je adres op het vlopje zetten hoor dan hoef ik niet zo te zoeken op internet......

Lida zei

Leuk je ornamentje en ze zijn inderdaad erg leuk om te maken! Dat fobje is hartstikke leuk geworden daar si ze vast heel blij mee! Fijne avond

Lida

Lesleyanne zei

Your 11th ornament is gorgeous. Love the scissor fob.

dixiesamplar zei

Love the Christmas bag ornie...perfect finish! And that scissors fob is adorable!!

Deborah zei

Love the little bag. Really cute.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

je borduurtjes zijn wéér PRACHTIG, Carin..
wat MOOI gemaakt!
groetjes, Petra

sylvia zei

erg lief ornamentje!! En die je voor Gert gemaakt hebt ook...;)

Carol zei

Oh, that little bag is charming filled with the pinecones--great idea, Carin!

Roos zei

Weers zo'n schattig ornamentje....
Groetjes en fijne dagen, Roos