Privacy verklaring

zondag 18 december 2011

Spool Ornament

Gisteravond kreeg ik nog een bericht dat ook mijn laatste ornament aangekomen was, dus die laat ik vandaag zien. Dit is de Spool Ornament van Sue Hillis uit de JCS Christmas Ornaments 2007 en aangezien dit ornament voor quilter Gert was vond ik het wel toepasselijk.

I got a message last night that my last ornament was received by Gert so now I can show it. This is Spool Ornament from Sue Hillis from the JCS Christmas Ornaments 2007. Since Gert is a quilter I thought this would be suitable for him.


Ik keek zojuist even in het rijtje aan de rechterkant (finished 2011) en zag dat dit mijn 41e ding was dat ik dit jaar af heb gemaakt. Natuurlijk zijn er veel ornamentjes bij die niet al te groot zijn, maar ik ben best tevreden. Ik hoop voordat het 1 januari is dat er nog een paar dingen bij komen te staan, zoals de januari cottage van CCN en Winter uit de monochrome serie van LHN. De 12 days of Christmas krijg ik niet meer af voor kerst maar ik ga er zeker een begin mee maken zodat hij voor volgende kerst af is. Mijn volgende logje zal de give away voor de Vintage Christmas zijn :-)

I just looked in the sidebar (finished 2011) that this was my 41th finish this year. There are many ornaments which are small but I'm happy with the result. I hope that before its january 1 I have some more finishings, such as the January cottage of CCN and Winter of the monochrome serie of LHN. The 12 days of Christmas I can't finish before Christmas but I will start that anyway so its ready by next Christmas. My next post shall be the give away for the Vintage Christmas :-)

17 opmerkingen:

Karin West zei

Wat een enige kerstboom, Carin!
Gert zal er vast blij mee zijn!
Groetjes!!

Shirley zei

Oh wat een snoepje is dat, ik zit echt met open mond, zo lief!

Lesleyanne zei

A gorgeous finish. I loved seeing your ornament finishes this year.

Anoniem zei

mooi geworden Carin, leuk dat belletje erbij.
41 dingen af, super lijst.
groetjes Judith

Barb zei

41 my goodness me. Latest one is lovely too

Erna zei

En weer een leuk ornamentje af, stuk voor stuk mooie werkjes hoor Carin.Ik vind kleine dingetjes ook leuk om aan te werken op dit moment.
Liefs en een fijne zondag
Erna

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

dit is ook een súper LEUK ornamentje, Carin.. én wat een "productie" dit jaar, petje af!
groetjes, Petra

Dear Jo zei

Je kunt met recht trots zijn op zoveel afgemaakte werkjes!!!! Ik voel me een beetje nietig bij deze enorme productie. Doe ik nou iets niet goed met het indelen van mijn tijd? Maar ook dit werkje is weer prachtig. De ontvanger is een echte bofkont.

cucki zei

aww so cute..beautiful finish..
hugs cucki xx

Mouse zei

oooo well done ... and you have been busy ..lol :) looking forward to next years stitching :) love mouse xxxx

jolanda zei

Wat is deze weer ontzettend leuk!!!
Jammer dat het uit een boekje van 2007 is... het zal waarschijnlijk niet meer te krijgen zijn, maar ik ga toch maar even spitten op internet. ;-)
Jij ben zeker druk geweest zeg! 41 dingen afgemaakt... dat doe ik je niet na!
groetjes, Jolanda

Unknown zei

Wouw een hoop dingen heb je gemaakt, en allemaal leuke werkjes ook nog. Deze is ook zo leuk :)

Petites xxx et Cie zei

Really great ornament!
Congratulations ! 41 finishes and a little more...
Bisxxx

Verona zei

Jeetje 41 werkjes dat je af hebt. Ze zijn allemaal heel erg mooi geworden Carin

Groetjes Verona

Anoniem zei

Weer zo'n mooi ornament gemaakt, en dan ben ik ook nog de gelukkige ontvanger hiervan. Zoals ik je al schreef, ben ik er erg blij mee: het ornament krijgt een mooi plekje tussen onze kerstspullen.

Unknown zei

Oh die klosjes zijn ook weer super! Weet je of dat patroon nog ergens te krijgen is?

Kathy A. zei

Carin - I would love to win this design. I stitched Snowflake Serenade and this would be a perfect match!