Privacy verklaring

zaterdag 22 oktober 2011

A block and a pillow

Mijn geheime dingen waar ik aan het werken was zijn af en nu is het nog even wachten op of ze aangekomen zijn. Ik had dus tijd om weer een blok te maken voor de FWPC. Nu was blok A Beauty (AB) aan de beurt en die had verschillende Y-seams (Y-naden). Persoonlijk vind ik deze erg leuk om te doen.

My secret things are finish and now I have to wait till they arrive to the ones I send them. So I had time to make another block for the FWPC. This time I made blok A Beauty (AB) and this one had several Y-seams. Personally I love making these.
Het blok had ik dan ook snel af en in het boek schrijft Bertram Eldrigde bij dit blok over zijn pony Beauty.

I had finished block in no time and in the book Bertram Eldridge writes about his pony Beauty.


Een paar weken geleden had een collega van Michiel een regenboogkussen aangevraagd omdat zijn vrouw voor de 2e keer kanker terug gekregen had. Michiel borduurde ook een lapje mee (de namen) en ik heb het kussen in elkaar gezet. Met het maken van dit kussen wist ik weer waarom ik gestopt was met dit project, wat we jaren geleden opgezet hadden. Het duurde niet lang of mijn knieƫn begonnen te zeuren.

A Few weeks back a colleague of Michiel ask for a rainbowpillow (Dutch charity group) because his wife had for the second time het cancer back. Michiel stitch one piece for this pillow (the names) and I made the pillow. After finishing this pillow I knew again why I had stopped with this charity project which we had started years ago, my knees started hurt again.


Wat speelde er nog meer de laatste dagen?
Wij hebben de .....

And what more was going on the last few days?
We have the ....


11 opmerkingen:

Ria, zei

Beterschap voor de zieken, Carin!
Je blok is schitterend geworden; Ik vind Y-naden ook heel leuk om te maken.
En het kussen is prachtig geworden. En ja, soms moet je dingen 'loslaten' om andere dingen nog wel te kunnen doen.
Groetjes,
Rian

Yvonne zei

Wat een leuk blok heb je weer gemaakt en sterkte met de griep.

Groet Yvonne

Verona zei

Beterschap. Mooie kussen heb je in elkaar gezet en je blok is ook heel mooi

Phebe and Jane zei

Beterschap. Het kussen is mooi geworden.
Groetjes,
Marian

Elly's freubel hoekje zei

super blokje weer voor je FWPCQ
Wat een mooi en warm geschenk voor die mevr. hopelijk vind ze er troost aan
En voor jullie vanharte beterschap,
verzorg elkaar goed!
Freubelgroet, Elly

Anoniem zei

Van harte beterschap! Wat zijn de stofjes voor The Farmer's Wife Pony Club quilt leuk gekozen.
(en ik wilde ook nog even zeggen dat ik helemaal weg ben van Brumelda, heb altijd een glimlach rond mijn mond als ik haar stukjes lees)

Ellie's Quiltplace zei

Veel beterschap Carin!
Je blok is weer mooi, evenals het kussen.
Ik vind Y-naden ook helemaal niet erg om te doen. Het is de eerste keer even kijken hoe je het precies moet spelden en naaien, maar eenmaal dat je ermee weg bent, gaat het vanzelf.

Tineke zei

Beterschap Carin.
Ik had het al eerder gezegd, het kussen is heel mooi geworden.
Je blokje voor de FWPC is een beauty.

Anoniem zei

Your stitching is lovely, and especially the rainbow pillow. But I'm so sorry to hear you have the flu! Get Well Soon!

Gert zei

He bah, beterschap zeg. Hopelijk knappen jullie snel weer op. Je hebt er in ieder geval weer een mooi blokje bij, en het kussen ziet er ook prima uit.

Charity C. zei

Very beautiful work!