Privacy verklaring

zondag 11 april 2021

Caladenia shawl and snow

Op 2 april begon de Caladenia Shawl MKAL, een mystery knit along van Ambah O'Brien. In mijn voorraad vond ik 4 kleuren die ik hiervoor wilde gebruiken.

On april 2 the Caladenia Shawl MKAL, een mystery knit along van Ambah O'Brien started. In my stock I found 4 colors that I wanted to use for this. 


De groenen en paarse zijn van Irish Fairytale yarns en de hele lichte is van Marianthi yarns in de kleur Parfait. Op donderdag had ik het eerste deel af, net op tijd want vrijdag kregen we deel 2.

The greens and purple are from Irish Fairytale yarns and the very light one is from Marianthi yarns in color Parfait. On Thursday I finished the first part, just in time because on Friday we got part 2. 


En dan hadden we op 6 en 7 april ineens sneeuw, niet een beetje, maar echt een paar centimeter dik. En wie denk je had de meeste pret? Mees ! Die kon er geen genoeg van krijgen. Ik heb de hele dag voor portier gespeeld, want Mees wilde buiten, binnen, buiten, binnen .... als een klein kind zo blij was hij. Klopt ook wel, want hij is nog steeds een pup van nu 15 weken.

And then on April 6 and 7 we suddenly had snow, not just a little, but really a few centimeters thick. And who do you think had the most fun? Mees! He couldn't get enough of it. I played as a doorman all day, because Mees wanted outside, inside, outside, inside .... happy like a small child. That's right, because he is still a puppy of 15 weeks now.




6 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Als een kind zo blij dat was Mees, je ziet het gewoon van de foto's afspatten. Je sjaal vind ik prachtig, dat groene spat er ook af. In de goede zin van het woord. Ik vind het echt een voorjaarssjaal daardoor.
Alles goed met de meisjes?
BTW ik had een nieuw theetje van Twining vanille, toch weer heel anders dan andere vanille die ik wel eens heb gehad.
groetjes Coby

Marion van de Sande zei

Mooi gezicht, Mees die de sneeuw ontdekt!

Anoniem zei

Dat doe je met plezier zo’n kleine pup die blij is in de sneeuw ,ze zijn zo snel volwassen .

Gr Femke.

Marilyn zei

Love the colors of that shawl!
Mees looks like he loves snow.
Marilyn

jmk zei

Puppies and snow are so cute always! I'm looking forward to seeing how that shawl comes out.

Mary - Lecoeurceltique zei

Your new shawl start is looking good. I like your choice of colours.
In my experience, dogs either love or hate snow. Mees looks as if he had a good time. I hope you didn't get too cold acting as doorman for him :)