Privacy verklaring

vrijdag 3 januari 2020

Books read in 2019

Aan de rechterzijkant heb ik altijd een lijst staan met daarin de boeken die ik in dat jaar gelezen heb. Die lijst plaats ik nu hier, zodat ik de lijst leeg kan maken en er de boeken in kan zetten die ik dit jaar ga lezen.
In 2019 heb ik 39 boeken gelezen, uit verschillende genres zoals jullie kunnen zien. Onder de plaatjes schrijf ik (zoveel mogelijk) de Nederlandse titels en schrijvers, voor als iemand dat boek wil lezen.

In the right sidebar I have a list with books I had read in 2019. I'm going to place that now here, so that I can empty the list and put the books in that I'm going to read this year.
In 2019 I read 39 books, from different genres as you can see. Under the pictures I write the titles and authors in Dutch, the pictures show the English titles (except for the ones that were not translated to English).

1. Nora Roberts - Sleutel tot de kracht (deel3)
2. Tricia Goyer en Sherry Gore -  Van naald tot draad (deel 3)
3. Danielle Steel - Een vrouw van adel

4. Sarah E. Ladd - Het woud van Emberwilde (deel 2)
5. Sarah E. Ladd - De lerares van Fellsworth (deel 3)
6. Julie Klassen - De herberg van Ivy Hill (deel 1)

7. Julie Klassen - De dames van Ivy Cottage (deel 2)
8. Melissa Jagears - Vol vertrouwen (deel 1)
9. Beverly Lewis - Het weerzien

10. Julie Klassen - De bruid van Ivy Green (deel 3)
11. Julie Klassen - De dienstmeid van Fairbourne Hall
12. Mindy Starns Clark en Leslie Gould - De quiltster van de Amish (deel 5)

13. Julie Klassen - De stille gouvernante
14. Julie Klassen - De jongedame in het poorthuis
15. Julie Klassen - Een dame onwaardig

16. Beverly Lewis - De laatste bruid (deel 5)
17. Reina Crispijn - Dochter van de maan (boek 1)
18.  Reina Crispijn - Dochter van de sterren (boek 2)

19. Jenny Colgan - Café Zon & Zee (series Summer Seaside Kitchen - boek 1)
20. Jenny Colgan - Het eindeloze strand (series Summer Seaside Kitchen - boek 2)
21. Margreet & Reina Crispijn - Het huis aan de vecht

22. Reina en Margreet Crispijn - Het zal je maar gebeuren
23. Reina Crispijn - De verborgen brieven
24. Reina Crispijn - Bonbons voor een gebroken hart (Chocolade-trilogie boek 1)


Boek 25 en 26 staan omgedraaid
25. Reina Crispijn - Zo puur als chocolade (Chocolade-trilogie boek 3)
26. Reina Crispijn - Bittere chocolade (Chocolade-trilogie boek 2)
27. Reina Crispijn - Het lied der Seizoenen (Het lied van het leven 1 - deel 1)

28. Reina crispijn - Melodie der herinnering (Het lied van het leven 1 - deel 2)
29. Reina Crispijn - Prelude in springtij (Het lied van het leven 2 - deel 3)
30. Reina Crispijn - Herfst sonate (Het lied van het leven 2 - deel 4)

31. Jenny Colgan - De kleine bakkerij aan het strand (series Little Beach Street Bakery - boek 1)
32. Margreet & Reina Crispijn - Meiden van de markt
33. Margreet Maljers - Midzomer

34. Reina Crispijn - Waar ben je?
35. Josephine Rombouts - Cliffrock Castle (boek 1)
36. Katie Fforde - Het buitenhuis

37. Susan Wiggs - Alles tussen jou & mij
38. Reina Crispijn - Droomplek
39.  Josephine Rombouts  - Terug naar Cliffrock Castle (boek 2)

Alle 39 boeken waren erg mooi. Ik las veel boeken van Reina Crispijn, haar boeken zijn echt fantastisch om te lezen. Verder las ik er ook veel van Julie Klassen, mooie historische romans. De boeken van Jenny Colgan zijn ook schitterende boeken waarin je weg droomt. En vergeet niet de 2 boeken van Josephine Rombouts over het Cliffrock kasteel waar zij een paar jaar gewerkt heeft. Met veel humor geschreven en regelmatig zit je hardop te lachen.
Hebben jullie veel boeken gelezen in 2019?

All 39 books were very beautiful. I read a lot of books from Reina Crispijn, her books are really fantastic to read (not translate to English). I also read a lot from Julie Klassen, beautiful historical novels. Jenny Colgan's books are also wonderful books that make you dream away. And don't forget the 2 books by Josephine Rombouts about the Cliffrock castle where she worked for a few years. Written with a lot of humor and you regularly laugh out loud.
Did you read a lot of books in 2019?

7 opmerkingen:

Truus zei

Veel er van heb ik ook gelezen en wel een paar titels opgeschreven die ik nog niet ken.
Geen boeken van de zeven zussen gelezen of andere boeken van deze schrijfster?
Zullen jou ook vast bevallen.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Mir zei

Ik las bovenstaande reactie en inderdaad ik mis ook de 5 delen van de 7 zussen. Lucinda Riley is de schrijfster en inmiddels zijn er 5 delen verschenen en deel 6 wordt in februari verwacht, ik kan niet wachten eigenlijk. Het past, vind ik, in het genre waar jij van houdt gezien de lijst die je beschrijft in je blog. Wel een leuk idee om zoiets ook in mijn blog te gaan verwerken, behalve quilten, borduren, breien en haken is lezen toch pook wel iets wat ik graag doe. Nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! groet, Mirjam

Karen - Quilts...etc. zei

I read so much that I never could keep track - sometimes 2-3 books a week and then I might hit a two week stretch where I only finish one - but reading something always

Ineke zei

Volgens mij hebben we dezelfde smaak ;-)

Coby Breitner zei

Ohh Yes daar is de lijst, zonder jouw lijst kan ik niet hoor. Lees niet zoveel als jij, misschien de helft maar gut naast mijn werk in het ziekenhuis, quilten, borduren, kleuren (ja stom ik weet het), huis bezig zijn, ik hou ook van groenkransen en in de tuin werken en nog gewoon een running gezin met jongste van 16 nog thuis, man met eigen bedrijf lees ik er zo'n 20 per jaar. De meeste dus vanaf jouw lijst. Oh ja even kijken denk ik dan als ik naar de bieb ga......balen als ik een bepaald boek wil en het is er niet grrrr
Ik ben weg van de boeken van beverly lewis, de amish boeken.
Dank voor het opstellen van de lijst. Fijn weekend.

Julie zei

A lot of lovely books.
I loved the Julie Klassen Ivy Hill series, a really nice read.

Dreamstuff zei

Wauw, wat een lange lijst. Bedankt ook voor de tips, veel nieuwe boeken voor mij.