Privacy verklaring

zondag 6 april 2014

More baskets

Nu het borduurwerk af is, heb ik weer meer tijd om mandjes te maken.

Now that my cross stitch piece is finished, I have more time for the baskets.


Zo werden er 's middags weer 4 geappliceerd.

In the afternoon I appliquéd 4 baskets.


's Avonds werd er vol spanning The Voice UK gekeken, terwijl mijn applicatie naald zijn werk deed.

In the evening we watch The Voice UK, but in the mean time my applique needle did his job.


Met als resultaat ook 's avonds weer 4 mandjes af.

With 4 more baskets as a result.


8 opmerkingen:

Anoniem zei

Je mandjes zijn weer heel mooi.
Ik heb nog geen tijd gehad om eraan te beginnnen. Wel stoffen uitgezocht.
Mag ik vragen hoe groot je de achtergrondstof hebt? Ik zat te denken aan 15 cm. Fijne zondag. O, ik heb geen blog en geen FB. Maar als je het leuk vind mail ik je een foto van mijn gemaakte mandje. Eerst dinsdag achtergrondstof kopen.groetje, ingridr

Carin zei

Ingrid ik werk in inch en mijn achtergrondje is 5 inch (zonder naad).
Natuurlijk vind ik het altijd leuk om andere mandjes te zien !!

Anoniem zei

je mandjes zien er leuk uit en gaan vlot merk ik!

Julie zei

Very pretty project.

Floor zei

Acht in één dag, super zeg! Vooral die met dat bloempje met tekst er naast vind ik erg leuk.

Sjoukje zei

Wat leuke schattige mandjes! Elk stofje komt zo heel erg tot z'n recht. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Guusje, zei

Wat zijn ze mooi en wat heb je er veel gemaakt.

Anoniem zei

Bedankt voor je antwoord. Ik had echt gedacht dat de achtergrondstof groter zou zijn.
ingridr