Privacy verklaring

vrijdag 15 november 2013

Pretty Pink

Ik wist meteen wat ik van het rose garen ging haken (uit het vorige berichtje), want in de nieuwste Patricia creatief nr. 26 stond een superleuke sjaal. De sjaal is 160 cm lang en kan gewoon op een trui gedragen worden omdat dit garen een combinatie is van katoen en acryl.

I knew right away what I was going to crochet with the pink thread (from previous post), because I saw a beautiful pattern in the new magazine Patricia creatief number 26. The shawl is 62"(160 cm) and can be wear on a sweater because the yarn is a combination of cotton with acrylic.

Scheepjeswol - Softfun Batik (kleur 2704)
60% katoen en 40% acryl
Bol is 50 gram (140 meter). Gebruikt voor deze sjaal 2 bollen.
Haaknaald 6

De sjaal is ruim op tijd af, zodat ik hem morgen om kan doen als ik naar de Handwerk- en quiltbeurs ga in Arnhem samen met Michiel.

The shawl is in time finished so I can wear it tomorrow when we are going to a craft and quilt exhibition in Arnhem.


Mijn zus Yvon wilde ook graag een colsjaal en dus was ik samen met haar naar de handwerkwinkel gegaan om garen te kopen. Haar keus viel op dit mooie garen. Ik kan weer aan de slag ;-)

My sister Yvon wanted also a scarf, so I went with her to the local yarnshop. She choose this beautiful yarn. I can start crochet again ;-)


6 opmerkingen:

Judith zei

Het is hier duidelijk de week van de sjaal! Prachtig zijn ze hoor, en wat zal dat lekker dragen zijn. Groeten aan Michiel, fijn weekend,

Marilyn zei

Very pretty.
Love the yarn your sister chose also.
Can't wait to see it done up.
Marilyn

jolanda zei

Jammer dat ik niet kan gaan naar Arnhem want dan had ik je gelijk kunnen herkennen met die mooie sjaal om. ;-)
Jij en je zus zullen er van de winter in ieder geval warmpjes bijzitten hé? Mooi garen ook voor de sjaal van je zus. Veel plezier vandaag!!!

Floor zei

Wat een mooi patroon van die sjaal!
Als je een dagje eerder naar Arnhem was gegaan had ik je wel gezien, want je valt best op zo met een roze sjaal.
Hoewel... ik had toch meer oog voor de mooie stoffen.
Ben benieuwd wat jij gekocht heb, misschien wel borduurspullen of wol?

Stampidoe@gmail.com zei

Bedankt sister, hij is echt gaaf en weet zeker dat ik geen koude nek krijg op de fiets of waar dan ook.
Jouw binnen huis sjaal is ook super geworden dat was die toch die je vanavond om had???

Tot morgen Yvon

Tammy zei

Just beautiful! I love crochet too--very fun!