Privacy verklaring

zaterdag 3 oktober 2009

Geen goede uitslag en ....

een update over mijn nieuw borduurwerkje. Maar eerst over de uitslag die ik gisteren kreeg.

Zoals de meeste van jullie wel weten had ik vorig jaar PAP4 als uitslag van mijn uitstrijkje en werd er daarna een conisatie gedaan. Afgelopen juni kreeg ik weer een kleine ingreep omdat ik op PAP2 bleef hangen.
Afgelopen 15 september opnieuw een uitstrijkje en de gynaecoloog hoopte nu toch echt dat de uitslag PAP1 zo zijn en dat alles rustig was van binnen. Vandaag was er nog steeds geen uitslag bij de post, dus vanmiddag heb ik zelf even gebeld naar de gynaecoloog omdat ik benieuwd was.

Helaas had hij geen goed nieuws voor me, de uitslag was zelfs PAP3b. De cellen groeien dus toch te snel opnieuw aan. Ik moet nu 12 oktober bij hem komen en dan wordt besproken hoe alles in zijn werk gaat en wanneer, want dat de baarmoeder er nu helemaal uit moet is een feit. Wordt vervolgd ...

=======
Na mijn vorige borduurwerkje had ik zin om nog iets kleins te maken en jawel .... ik had nog een superleuk patroon liggen.
Kunnen jullie zien wat het wordt? Misschien helpt het als je naar de onderliggende stof kijkt  ... ook dit wordt vervolgd !


Geen opmerkingen: