Privacy verklaring

donderdag 1 december 2011

Woodland Babies

De afgelopen paar dagen ben ik bezig geweest met de Woodland Babies van The Victoria Sampler die vanmiddag op de post zijn gegaan naar Elaine Amerika. Hopenlijk ontvangt diegene ze nog voor kerst :-)

The last few days I was busy with stitching the Woodland Babies from The Victoria Sampler. I posted them this afternoon to Elaine in the United States and I hope they will arrive before Christmas.


Ik vind ze zelf erg leuk geworden en ze wilde graag ook nog apart op de foto. Dit is het grond eekhoorntje.

I realy like them and I made a picture of them separated. This is the chipmunk.


Gevolgd door het wasbeertje.

Next the racoon.


En als laatste het konijntje.

And the last one, the bunny.


~~~~~~~~~~

Afgelopen dinsdag kwam Elly met haar zus Cindy op bezoek. Ik heb Elly leren kennen door haar blog en later ontmoet bij de open dag van The Log Cabin. Ze hadden een heel mooi hart voor me gemaakt dat ik inmiddels al een mooi plekje heb gegeven. Het was een super gezellige middag die zeker een herhaling krijgt.

Last Tuesday Elly with her sister Cindy came to visit and we had a realy good time. They made me a beautiful heart that I have give a special place.


21 opmerkingen:

Anoniem zei

Your blog post was first in my google reader this morning. These projects are just adorable. I am sure Elaine will love them. And I love the "love never fails" heart, too.

Enjoy your day!

Anoniem zei

prachtige ornamentjes, en wat een mooi hart,
groetjes Judith

Anoniem zei

Wat zijn die woodland ornamentjes geweldig! Maar het cadeau-hartje ook.
Je hebt me al aan 2 nieuwe boekseries 'geholpen' (Madelyn Alt en Shirley Damsgaard) , als ik niet oppas krijg je me ook nog weer aan de 'kruissteek' na daar bijna 40 jr. geen 'behoefte'
aan te hebben gehad.
Maar toch: dank je voor ale inspiratie (geloof ik LOL).

Anna Zont zei

They are so sweet :)))

Lesleyanne zei

Your ornaments are gorgeous, very cute. I love the ornament you received from your friends.

Marijke zei

Wat een leuke beestjes heb je geborduurd en wat een super hart heb je kado gehad!
groetjes Marijke

Jeanneke zei

Wat een mooie diertjes en dat hart.... allerliefst, om te gappen :>)

Judith zei

Wat een mooie borduurtjes, dan zou je toch gelijk willen gaan beginnen? En dat hart, zucht
Prachtig gewoon.

Barb zei

Oh Carin those are adorable too,Ithink the bunny is my favourite.
Oh the heart is so special too, what a lovely tree you will have this year. I presume you have a tree and not just a Yule log.
Thanks for your comment on my Scandinavian Christmas, I really enjoyed the stitching of it.

Mouse zei

ohhh love those wee ornaments you made and the heart you got is gorgeous :) love mouse xxxx

Petites xxx et Cie zei

Your ornaments are beautiful! I love them as I'm sure that Elaine will love them too.
Your received a great gift from your friends.
Take care Dear Carin
Bisxxx

Erna zei

Leuk ornamentjes, weer eens wat anders dan een kerstman of een sneeuwpop, ik vind vooral het eekhoorntje erg lief.Lief hart ook, kan me voorstellen dat je daar blij mee bent
Liefs
Erna

jolanda zei

Wat schattig die borduurtjes en wat leuk afgewerkt met dat franje-randje.
Het hart dat je gekregen hebt, vind ik er ook geweldig uitzien!
groetjes, Jolanda

Jane in Cumbria zei

Wat maak je toch veel mooie dingetjes. Echt schattig zijn ze, daar zal ze blij mee zijn! En wat heb jij een mooi hart gekregen.
groetjes
Jane

Tineke zei

Mooie ornamentjes heb je gemaakt, schattig.
Het hart wat je hebt gekregen is super leuk.

Solstitches zei

Gorgeous ornaments and the gift from your friends is very special.
Margaret

sylvia zei

hallo Carin,ik had vanmorgen al een reactie zitten schrijven op de laptop van DD,maar dat wilde toch niet zo lukken!!
schattige ornamentjes heb je gemaakt en het gekregen hart is beeldschoon!!
Je boft maar weer....;)
gezellig weekend, groetjes, Sylvia

PASSIE FLOWER zei

dit ziet er prachtig uit en het hartje vind ik erg mooi precies mijn kleurtjes, groet Warna

Márti zei

Beautiful work, love it!

Anoniem zei

Oh those are beautiful. And I particularly like "Love Never Fails". Indeed. By the way, a belated happy Yule to you!

Laura Violet zei

I Love these babies A LOT!! *.* They are so sweet! I love so much The Victoria Sampler's patterns *.* They are Magic...!