Privacy verklaring

zaterdag 19 december 2015

Three Crowns

Ik ben onderhand een ster in het achterop raken met het maken van series, zo ook met deze serie van Little House Needleworks. Deel 1 en 2 maakte ik bijna direct nadat ik ze binnen kreeg, maar toen kwam de klad erin. Ach ja, ... ze lopen niet weg en inmiddels is deel 3 gemaakt.

I'm a star in falling behind with making series, also with this series from Little House Needleworks. Part 1 and 2 I stitched right away when I got them, but after that no more were stitched. Till now, ... part 3 is made.

Three Crowns - Little House Needleworks
Fabric: 34 ct. natural linen
Threads: Classic Colorworks (Pea Pod, Cherry Cobbler, 
St. Bernard, Cocoa Bean, Ye Olde Gold)
 
Bovenin de kroon heb ik een "robijn" bevestigd, in de vorm van een rood kraaltje. Verder heb ik het afgewerkt met een rood stofje en een stuk jute zigzagband.

On top of the crown I attached a "ruby", in the form of a red bead. Furthermore I finished it with a red fabric and a piece of jute ric rac.



15 opmerkingen:

sylvia zei

Ik weet uit ervaring dat niet afgemaakte borduurwerken/series rustig in de kast wachten tot JIJ weer tevoorschijn komt om ze af te maken..........;)
liefs Syl

Simone zei

Leuk! Ik ben momenteel de laatste uit deze serie aan het borduren. Het scheelt, er komt volgend jaar geen nieuwe serie, dus kun je op je gemak de achterstand inhalen.

Truus zei

Je bent echt niet de enige die achter is met een serie te borduren.
Heb van LHN al 2 jaar een serie liggen en nog steeds niet verder dan het eerste borduurwerkje.
Deze is leuk met je 'robijn' boven de kroon.
Goed weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Ik heb het patroon gekocht bij Steekjes en Kruisjes in hun winkel hangt het kussentje schattig gemaakt door Gonnie.

gr Elma.

Marilyn zei

So pretty.
Marilyn

Marion van de Sande zei

Mooi Carin!

cucki zei

So sweet xxx

Vickie zei

What a beautiful ornament. Love the ruby addition.

quilting Jeannet zei

Ze worden er niet minder mooi om Carin, ik vind ze werkelijk prachtig.

Flickenstichlerin zei

Dear Carin,
lovely colors and wonderful historical stitching project.
Greetings,
Sylvia

Ineke zei

Je borduurtjes zijn altijd zo mooi, deze ook weer. Maakt toch niet uit wanneer je ze af hebt?
Fijne feestdagen, liefs, Ineke

Unknown zei

mooi leuk idee die parel in het kroontje

Unknown zei

Soms ben ik wel een klein beetje jaloers op jouw borduurwerkjes, het is toch altijd zo netjes!!!

gr Elisa
http://woolpalace.blogspot.nl/

Brigitte zei

Another lovely little pillow finish.

Julie zei

Stunning finish, delightful.