Privacy verklaring

donderdag 12 april 2012

Bowy and I busy with quilting

Het gaat goed met Bowy ! Hij reageerd uitstekend op de massages en kan de meeste dingen weer doen zonder pijn. Gisteren belde de fysiotherapeute om te vragen hoe het ging en ze heeft ons ook nog een oefening door gegeven die we erbij kunnen gaan doen. Bowy is dus helemaal tevreden en hij kan zelfs weer lachen, kijk maar ....

Het goes very well with Bowy. His response on the massages is great and he doesn't have any pain more. He is very happy now and he even can smile, look here ...


Ik ben druk met de quilt Annie's Flower Garden en in het weekend had ik alle blokken aan elkaar staan.

I'm busy with the quilt Annie's Flower Garden and last weekend I put all the blocks together.


Daarna heb ik er de randen aangezet, eerst een donkergroene die het mospaadje voorstelt, want je moet tenslotte wel rond de bloemperkjes kunnen wandelen. Daarna werd er nog een bredere grasrand aangezet zodat je heerlijk kunt uitrusten voor als je uitgewandelt bent.

After that I put on the borders, first a dark green, that a moss path, so you can walk around the flowerbeds. After that I sewed a bigger border, the grass for if you want to sit down after you finished walking and want to rest.


Op vrijdag was ik al bij Patch and Stitch geweest voor tussenvulling. Ik heb gekozen voor de Quilters Dream request (100% katoen). Voor de achterkant gebruik ik een oud dekbedovertrek van mijn moeder die ik nog bewaard had, zodat het helemaal Annie's bloementuin wordt.

On friday I bought the filling. I choosed the Quilters dream request (100% cotton). For the back I took an old duvet cover (hope this is the correct name) from my mom that I had safed so this way its all the way Annie's Flower Garden.


Verder vond ik bij Patch and Stitch ook nog de perfekte kleur voor het doorquilten, een groene verloopdraad. Inmiddels heb ik al een aantal blokken doorgequilt en daar ben ik de komende dagen nog wel mee bezig. Daarna ga ik snel aan de slag met mijn cottage van LHN want die wil ik af hebben voordat de maand april om is.

I also found a beautiful thread for the quilting. I have done a few blocks now and that is what I'm doing for to next few days. After that i will be stitching my cottage of LHN because the month is almost over.


22 opmerkingen:

Peeters Liliane zei

Gelukkig dat hij goed reageert op de behandeling want beesten die pijn hebben is vreselijk!
groetjes,
Liliane

Unknown zei

What a beautiful quilt Carin, really gorgeous.

Gert zei

Wat heerlijk dat het met Bowy weer wat beter gaat, hopelijk blijft dit de komende tijd ook zo. En wat een gaaf tuintje ben je aan het maken. Leuk idee zo, dat mospaadje er omheen. Lekker ook dat je aan het quilten bent. Helaas heb ik zelf geen werk meer liggen om te quilten (eerst weer een top afmaken), want ik vind het quilten altijd best leuk om te doen.

Krista zei

Your quilting is beautiful, Carin! And I am SO very happy that Bowy is feeling better and happy again. Enjoy your day.

Petites xxx et Cie zei

I'm happy Bowy is well now!
Such a beautiful quilting you show us.
Take care Dear Carin,
Bisxxx

Tania zei

Heel leuk dat alles weer goed gaat met Bowy! En wat een prachtige quilt!

Anoniem zei

Carin, ik ben zo blij dat het wat beter gaat met Bowy, niets zo erg dan wanneer je hond lijdt en je kunt weinig doen. En wat wordt je quilt prachtig. Complimenten hoor.

Groetjes WilmaO

AnitaS zei

Wat fijn dat het beter gaat met Bowy. Je quilt wordt prachtig.

Barb zei

hope you do not get this twice Carin, I am so pleased Bowy can smile again, he will be pleased that Ollie has his bandage off now and stitches out.
Your Annies garden quilt is beautiful and I could wander round for hours gazing at the lovely flowers!

Hennie zei

Dat ziet er erg mmoi uit, veel plezier met quilten ! ! !

Groetjes Hennie.

Anoniem zei

prachtige quilt Carin, en wat fijn dat het goed gaat met Bowy

Lida zei

Jouw Moeders bloementuin wordt schitterend en wat een prachtig garen heb je erbij! Ziet er nu al geweldig uit! Groetjes
Lida

Fem zei

Fijn dat Bowy goed reageert op de behandelingen. Je quilt vind ik super met al die vrolijke kleurtjes.
groetjes, Fem

Anoniem zei

wat fijn nieuws over Bowy
--Rosalia--

Anoniem zei

I'm so glad Bowy is smiling again! What a fab photo of him. And your garden quilt is very lovely.

Mireille zei

Wat een opluchting dat Bowy goed reageert op de behandeling. Zo fijn dat hij zich goed voelt.
Blijf hem maar goed masseren :-) hij zal er van genieten.
Mooie quilt is het geworden zeg, druk maar die groene mosrand maakt het geheel dan weer zachter vind ik. Heel mooi. Wat een leuk idee om de achterkant te maken met een overtrek.

Groetjes,
Mireille

Michelle zei

Gelukkig dat het nu beter met hem gaat. Je quilt ziet er al erg mooi uit, mooie frisse kleuren!

Anoniem zei

Wat fijn dat het zo goed gaat met Bowy. Hij ligt er echt heel relaxt bij ; )
Wat een mooie quilt. De kleuren zijn zo sprekend, heel mooi !!
Een heel fijn weekend.

sylvia zei

leuk verhaal, ik kom wel een wandelingetje maken, of in een bloementuintje wegdromen.......::))
Fijn dat het weer goed gaat met Bowy!!!
fijn weekend, groetjes, Syl

Roos zei

Wat wonderlijk toch wat een rand voor een quilt kan doen, het is nu echt een bloementuintje geworden.
Prachtig...
Groetjes Roos

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

nice flowers i like it. thanks for sharing .

Florists Richmond