Privacy verklaring

maandag 30 maart 2015

Flowers and Birds

Na de bloemstelen en blaadjes waren de bloemen aan de beurt. Ik heb gekozen voor rose en blauwe bloemen. De foto's zijn wat aan de donkere kant omdat ik ze gisteravond nog gemaakt heb.

After the stems and leaves I had to applique the flowers. I made some pink and blue flowers. The pictures are a bit dark because I made them last night.


Daarna werd er een vogel geappliceerd ...

Than I appliqued a bird ...


en op een andere bloemsteel werd nog een vogel geappliceerd.

and on another stem I appliqued the second bird.


Vandaag ga ik verder met de andere kleine insecten die nog op deze quilt komen.

Today I'm going to work on some little insects that have a place on this quilt.


Gisteren heeft het bijna heel de dag geregend, Bowy lag geregeld heerlijk genesteld in een quilt.

Yesterday we had a lot of rain, Bowy was cuddled up in a quilt.



12 opmerkingen:

Daria zei

Dear Carin,your flowers and birds are amaizing! So great!!! And I like the picture with Bowy. So cute!!! What's the breed?

Marion van de Sande zei

Wat mooi, prachtig, dat primitieve, ik ben benieuwd hoe het er uit gaat zien als het af is. Ja, er is veel water gevallen gisteren. Ik ben met mijn zusje naar een open huis geweest van een mooie woonwinkel en verder heb ik enkel gebreid en geborduurd.

Maar vandaag schijnt de zon vooralsnog, ik ben benieuwd of dat zo blijft.

Fijne dag nog!

marianne zei

Mooi,je applicatiewerk.

Marilyn zei

So pretty.
Bowy is too cute.
Marilyn

Ann zei

Mooie kleurkeuzes voor wat weeral een mooie quilt belooft te worden!
Groetjes,
Ann

Julie zei

Your flowers and birds are so lovely.

Monica zei

Wat worden de blokken met bloemen en vogeltjes leuk

Flickenstichlerin zei

Dear Carin,
wonderful applique block such delicate color combinations and very pretty layout.
Greetings,
Sylvia

Ageeth Dorsman zei

Je blokken zijn prachtig aan het worden, en de kleurtjes perfect bij elkaar uitgezocht, helemaal passend bij de naam van de quilt.
Groetjes van Ageeth

Rebecca in AK zei

Such lovely applique! Beautiful fabric choices. Bowy looks very cozy!

jolanda zei

Erg leuk! Die vogels zijn ook heel leuk vind ik, al dacht ik heel even dat de rechtervogel gespiest werd maar dat kwam omdat ik mijn bril op dat moment niet op had hihihi

Mary - Lecoeurceltique zei

I love seeing your progress on this project.