Privacy verklaring

vrijdag 16 januari 2015

Please enter your pin

Het speldenkussen dat ik voor de give away gemaakt heb (zie bericht gisteren), is  een gratis patroon van The Primitive Hare (klik). Het heet Please enter your pin en ik borduurde het op 28 ct. in thee geverfde evenweave met 1 draadje.

The pincushion I made for my give away (see message yesterday), is done with a free pattern of The Primitive Hare (click). Its called Please enter your pin and I stitched it on 28 ct. tea-dyed evenweave with 1 thread.

Please enter your pin - The Primitive Hare
Fabric: 28 ct. tea-dyed evenweave
Threads: DMC 3750

Afgewerkt met een blauw-creme gestreepte stof en een roestige sluitspeld.

Finished with a blue-creme stripe fabric and a rusty pin.



23 opmerkingen:

ireneinhetatelier zei

Is dat even schattig, Beertje zit zo trots te showen!

Irene zei

è così carino, semplice

Frederika zei

Wat een leuk patroontje.

Betteketet zei

Hij is leuk hoor! Dat beertje vind ik ook erg mooi trouwens, heb je die ook zelf gemaakt? Groetjes Betty.

Anoniem zei

Mooi Carin.....maar dat beertje vind ik nog veel leuker!!
Ook zelfgemaakt?

Fijn weekend.

Groetjes Thea♥

Carin zei

Thea dat beertje is niet zelfgemaakt, dat heb ik eens gekocht.

Carin zei

Betty dat beertje is niet zelfgemaakt, dat heb ik eens gekocht.

Mii Stitch zei

Love it!! Well done!

Julie zei

Its' beautiful.

Truus zei

Leuk Carin je speldenkussentje....ben met dezelfde kleur bezig om het te borduren voor iemand!
Ja het is een lief beertje wat er bij zit-ooit heb ik beren gemaakt,groot en klein en leuk om te doen.
Lijkt me een mooi boek dat je aan het lezen bent.
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Wilma Kuin zei

Prachtig!! Ik ga snel neuzen,..

BezigeBijMirjam zei

Mooi in zijn eenvoud!

Christine zei

Lovely! When you say one thread what does that mean?

Lida zei

Watis die leuk geworden! Groetjes
Lida

Judith zei

Wat leuk dat je weer een give away doet! Fijn weekend,

Guusje, zei

Wat een leuk speldenkussen is dit toch. Je hebt mooi linnen en garen gebruikt.

Ineke zei

Het is een mooi speldenkussen!!!

mieke zei

Een heel mooi origineel speldenkussentje.
grtjs Mieke

Marilyn zei

Sweet!
Marilyn

marianne zei

Mooi in zijn eenvoud !!

Sheryl zei

Pretty design. Love the teddy

Carin Wijnand zei

Zo'n lief gebaar, goed weekend.

foekie's fashion zei

Wat een lief kussentje. Leuke aktie van jou. Groetjes joke.
ps. Ik had al iets geplaatst maar is weer verdwenen.