Privacy verklaring

donderdag 15 januari 2015

Give Away January (closed)

Zoals ik al vertelde ga ik dit jaar elke maand een Give Away houden. Vandaag is het tijd voor de Give Away van januari.

As I told you earlier, this year I'm going to have a Give Away each month. Today its time for the Give Away of january.


De Give Away is open voor iedereen. Laat onder dit bericht een reactie achter als je mee wilt doen. Lukt dit niet, stuur me dan een email (adres te vinden aan de rechterkant).
Deze maand ga ik 4 blauwe lapjes van ongeveer 25 x 25 cm. weggeven en een zelfgemaakt speldenkussen (meer over dit speldenkussen morgen op mijn blog).

The Give Away is open for everyone. You can leave a reply under this message if you want to enter. Or you can send me an email (on the right side you find the address).
This month I'm going to give away 4 blue fabrics of almost 10" x 10" and a pincushion made by me (more info about the pincushion tomorrow on my blog).
De Give Away is open t/m zondag 18 januari. Op maandag 19 januari maak ik de winnaar bekend.

Last day to enter the Give Away is sunday january 18. On monday january 19 I announce the winner.




85 opmerkingen:

Andrea Isfan zei

I would love to enter! Thank you!

Birgitte aka Bietje zei

Dankjewel voor de give-away. Dit jaar wil ik starten met de Dear Jane, in het blauw. Hoe leuk zou het zijn als ik deze prachtige blauwe lapjes zou winnen. Ik begin alvast met duimen.

Marjolein zei

Wow, wat leuk Carin!
Ik wil ook wel een gokje wagen, de sluitingsdag is mijn verjaardag, wie weet brengt dat geluk!
Op mijn wil-ik-maken lijstje staat nog iets met sneeuwmannetjes, daar passen blauwe lapjes vast goed bij, zeker het onderste lapje....;-)

Groetjes Marjolein

Unknown zei

Wat een leuk en lief initiatief Carin, ik doe graag mee!

gerrie zei

Ook ik wil graag mee doen met de give away,
Groetjes Gerrie.

Ineke zei

Wat leuk Carin, wil best iets winnen en doe graag mee.
Liefs, Ineke

lia zei

Wat een leuk idee. Ik bewonder al een tijdje je borduurtjes. Ik waag graag een gokje. Groetkes

Julie zei

Good luck to all who enter your giveaway Carin, nice fabrics.

Anoniem zei

Hallo Carin, ik zou wel mee willen doen met je give a way. Ik ben nl bezig met een blauwe Dear Jane en daar zouden ze mooi in passen. Ik wil nl geen dubbele stofjes gebruiken.

Groet Margo

inge zei

wat een leuke give away! die blauwtjes zouden perfect passen in mijn blauwe ruitjesquilt ;-)

Anoniem zei

Hallo Carin,

Wat zijn dat mooie lapjes!
Heel graag wil ik meedoen met deze Give-Away!
Dank je wel dat je dit organiseert: heel leuk tijdens deze sombere dagen: iets waar je vrolijk van wordt!
Hartelijke groeten,
Anjo.

Edith Berthels zei

Mooie lapjes en een super pincushion, graag doe ik mee aan deze give away!

Wilma Kuin zei

Oh wat leuk. Ik doe graag mee
Leuk idee! !!

Gonny zei

Graag doe ik ook mee, wie weet...
Het speldenkussen is ontzettend leuk en origineel!

Carla zei

Zo ontzettend lief om dit te doen en wat een snoeppie van een speldekussentje en mooie lapjes! Doe graag mee.
Groetjes uit een onstuimig Purmerend.

Yougotthesilver zei

Wat ben je toch een lieverd ! Ik doe graag mee, spaar blauwe lapjes voor mijn SBS.
groetjes,
Liesbeth

Bizzy Martine zei

Ik doe graag mee!!! Leuk idee!!!
Grtjs, Martine

sylvia zei

leuk idee, maar weet wat je begint: wat zul je een reacties krijgen! Ik heb al een mooi speldenkussentje van jou en dat gebruik ik heel erg veel!!! Is nog steeds mooi! liefs, Syl

cerato zei

I would love to enter!!
Thank you

Sari zei

What a lovely piece and wonderful idea. Please count me in. :)

AnitaS zei

Ik zou graag een door jou geboruurd speldenkussen winnen.

Sieneke zei

Wat en lief gebaar. Doe graag mee .

Mii Stitch zei

Good luck to all the participants!!! Sweet little pincushion :)

Unknown zei

Leuk Carin, ik doe graag mee.

Anoniem zei

Erg leuk Carin, lief ook, ik doe graag mee. Zal binnenkort ook eens een give away houden.

Elza zei

Heel leuk Carin natuurlijk wil ik wel meedoen, ik kijk anders ook wel hoor.

Marjolein Ztm zei

Het loopt storm Carin. En die lapjes vind ik erg mooi, dus ik wil wel een kansje wagen.

Groetjes Marjolein uit Zoetermeer

Musicwoman zei

HI Carin,

as blue is my absolute favour colour I want to join in this round.
Thanks for this giveaway. Have a nice week
Love
Judith

Anoniem zei

Heel graag doe ik mee!!!! Spannend!!!! Hartelijke groet Mineke de Groot

TL zei

Hoi Carin,
Wat leuk! Ik doe graag mee!
Groetjes, Tineke

Christine zei

Beautiful pin cushion which I would love to win! (And the fabric too!) thank you for the giveaway.

Joyce Clark Frank zei

I love the pin cushion and could always use pretty fabric
Thanks for doing the give a way

Stampidoe@gmail.com zei

Ja, mijn kleuren wat gaaf dat je iedere maand een give away houdt op je blog, tuurlijk wil ik meedoen.

Groetjes Von

sew.darn.quilt zei

Love the witty quip on the pin cushion and the blues are gorgeous ")
Thank you for the chance.

els b zei

Wat een prachtige kleuren blauw! Ik loot graag mee hoor!

Kay zei

Thank you for a lovely giveaway. I have actually made several of this pincushions for friends but never got around to make one for myself. x

Annie Kingma zei

Al heel wat reacties, vind het geweldig leuk, en doe dan ook graag mee.
Groetnis Annie

Anja H zei

mooie lapjes. en ik geniet ook altijd van je leuke blog, doe dus ook graag mee met de verloting.

marianne zei

Speldenkussen is weer een beautie !!!
En doe graag mee .

Dear Jo zei

Ik doe graag mee, want ik ben een fan van jouw mooie borduurwerkjes :-)

Groetjes, Jolanda

OmaSannie zei

Hallo Carin, wat een prachtige blauwe lapjes! Leuk voor in mijn Stonefields dus ik doe mee met jouw r a way!
Jouw borduurtjes zijn super, ik ben voor het eerst ook aan het borduren op mijn Cornelian omdat ik zo geinspireerd wordt door al deze prachtige voorbeeldjes.

Groetjes van Sandra van luijk

Hilda zei

Dear Carin,
I would love to win this lovely goodies and join your January give-away!
Have a nice day!
Hugs
Hilda

Unknown zei

Carin,mag ik meedoen. Blauw is helemaal mijn kleur,die ook ga gebruiken in mijn levensloop quilt

tiny zei

Prachtige lapjes, en een geweldig speldekussen, graag doe ik mee . Groeten Tiny

leonie zei

Mooie kleuren, die lapjes. Ik doe graag mee met je give-away!

Anoniem zei

Ik zou alleen al vanwege het speldenkussen mee willen doen! Jij maakt zulke mooie dingen! En alleen al vanwege het lieve initiatief, hoop dat je nog niet dol wordt van alle reacties... De lapjes zijn ook nooit weg blauw en rood zijn mijn favoriete kleuren! Groetjes van Marry

Unknown zei

Wat leuk zeg al die lapjes! Graag doe ik mee

Frederika zei

Je hebt een hele lijst met reacties op die leuke blauwe stofjes. Ik vindt ze ook geweldig en doe graag mee.
Het speldenkussen is trouwens ook geweldig

conny's quilts en creaties zei

Wat een leuk en lief initiatief Carin. Helemaal mijn kleur : blauw. Dat speldenkussen is een snoepje zeg. Ik kan jaloers zijn op al dat leuks dat je steeds weer borduurt! Ik waag graag een kansje in jouw leuke give away!
groetjes, Conny

Susan zei

its so much fun hosting a giveaway and you get to do 12 this year! Love that little pincushion.

Erna zei

Leuk idee Carin, ik doe niet mee, maar vind het wel leuk dat je er nu al succes mee hebt.
Liefs
Erna

Unknown zei

Ik doe graag mee, het speldenkussen is een snoepje en de lapjes zijn ook op op te vreten zo leuk!!

Unknown zei

Oh wat leuk, ik waag graag een gokje. Warme groet, Marly

Frea zei

Ik waag een gokje.
Mijn blauwe SBS quilt kent deze lapjes nog niet en is nog steeds niet af.
Groetjes Frea

gerda zei

Ik doe heel graag mee want ben fan van blauwe lapjes.

Sheryl zei

I think my comment didn't print. Lovely giveaway and pretty fabric and pincushion.

mónica Silva zei

Hello Carin,
As blue is my absolute favour colour I want to join in this round.
Thanks for this giveaway. Have a nice week. Hugs

Anoniem zei

Wat een leuk idee. Graag doe ik mee met de give-away.

Groetjes en veel borduurplezier, Margo

Marilyn zei

The Pincushion is too cute, and the blue fabrics are so pretty.
Please enter me in the drawing.
Thanks!
Marilyn

Lija Broka zei

Your pincushion is absolutely gorgeous! Please enter me.

sandi s zei

Your cross stitch is beautiful! Thank you for the giveaway! Hugs,

Ellen zei

Thank you for the chance! Love your giveaway!

Hugs,

Pam in IL zei

What a great idea and so generous! Beautiful giveway!

jtranho zei

cute pincushion!

Ineke Platvoet zei

Hallo Carin,
Voor zo'n leuk speldenkussen wil ik wel een kansje wagen. Wie weet heb ik wel geluk. Nou ja, anders maar zelf weer een speldenkussentje (erbij) maken.

Betteketet zei

Wat een boel reacties al zeg, maar dat is ook logisch want je geeft erg leuke dingen weg. Ik loot graag mee. Groetjes Betty.

Anoniem zei

Wauw, wat willen de mensen toch graag een cadeautje ontvangen. Leuk dat je dit doet. Groetjes Wilma

jolanda zei

Volgens mij zijn dat lapjes waar ook wit in zit en dat kom je niet veel tegen. Meestal is het off white of creme in plaats van dat hele witte en daarom doe ik graag mee! Ik ben de winterwonderland quilt begonnen met die stitcheries en de sterrenrand weet je wel? Daarvoor ben ik op zoek naar blauw/witte lapjes. ;-))
Je speldenkussen is natuurlijk ook erg leuk!!

nadia zei

Moeilijke keuze.....maar aangezien de vulling haast uit mijn speldenkussen valt is de keuze op het speldenkussen gevallen (hoewel de lapjes ook errug mooi zijn!) Bedankt voor het leuke initiatief, groetjes nadia

Ria, zei

De kans is maar klein, maat ik wil toch een gooi doen hoor. Ik heb nog wel een plekje in mijn regenboogquiltje.

BezigeBijMirjam zei

Ha Carin, volgens mij heb ik al een keer eerder gemeld, dat ik een gokje zou willen wagen, maar misschien was dat te vroeg. Dus hierbij dan (nog) een keer. Mooi initiatief en wij quiltsters hebben toch nooit lapjes genoeg?!?!

baukje zei

Nou ik doe ook mee hoor!

lynda zei

I would love to enter...thanks for the chance!

Gert zei

Wat een superleuk idee, om deze giveaways te organiseren. Ik vermoed dat je heeeeel veel inzendingen zult krijgen. Leuk! Ik waag ook graag een kansje :-)

mieke zei

De lapjes en het speldenkussentje zien er mooi uit.
Graag wilik meedingen.
grtjs Mieke

Flickenstichlerin zei

Dear Carin,
beautiful give-away and the fabrics would look great in my Stonefields quilt. So I would like to jump into the drawing pot to have a chance to win.
Thank you so much for the opportunity.
Greetings,
Sylvia

Sjoukje zei

Hoi! Ik doe graag mee aan de give-away, dank je wel voor het leuke idee!
Groetjes,
Sjoukje

Heather zei

It's adorable!

Rina zei

Wat een leuk speldemkussen. Ik ga hem meteen opslaan. Voor ooit...

AC zei

Hi Carin,
Excuisite finishing, as always! Of course I would like to join the drawing.
I enjoy reading all your posts.
with love from Sweden
Anna-Carin

Anoniem zei

Vandaag kan er nog mee gedaan worden aan jouw *F*I*J*N*E*
Give Away.
Dus wil ik een kansje wagen .
Veel groetjes van Margot

els zei

Wat een leuk speldenkussen! En zo mooi gemaakt. Ik wil graag meedoen.

Mir zei

Hoi Carin,

Inderdaad, bij een give away weet je ineens weer hoeveel mensen er eigenlijk kijken maar niet altijd reageren. Nu wel, haha, ik ook! Te leuk om geen kansje te wagen!
groet, Mirjam

klazienshandwerk zei

Op de valreep... ik doe graag mee, blauwe lapjes zijn welkom voor mijn SBS..

Unknown zei

Lindo alfineteiro, lindos tecidos!!! obrigada pela gentileza...estou participando, desde Portugal!!!

Beautiful pincushion , beautiful fabrics !!! thank you for your kindness ... I am participating , from Portugal !!!

Mooi speldenkussen , prachtige stoffen !!! dank u voor uw vriendelijkheid ... Ik neem deel , uit Portugal !!!