Privacy verklaring

vrijdag 19 december 2014

Hospital news

Twee berichtjes op een dag, maar ik kon vanmorgen nog niet weten dat ik vanmiddag weer niet zo leuk nieuws kreeg van het ziekenhuis.
Ik moet opnieuw de ziekenhuis molen in. Na 4 jaar "schoon" te zijn, vanmiddag bericht gekregen dat er opnieuw aangetaste cellen gevonden zijn in de baarmoederhals, pffff .... Dinsdagmiddag moet ik al terug komen bij gynaecoloog. De komende dagen maar flink borduren om even nergens aan te denken. Krijg ik mijn kersthuisjes nog af voor kerstmis ;-)

Two messages on one day, but this morning I didn't now that I got some not so good news from the hospital this afternoon.
I have to go back into the hospital circus. After 4 years being "clean", I got this afternoon news that they found again affected cells in the cervix. Tuesday afternoon I have to go back to the gynecologist. The next few days I'm going to do a lot of stitching so I don't have to think about it. Can I still finish my christmas houses before christmas ;-)



50 opmerkingen:

Emmy zei

oo dat is niet zo mooi en dat zo voor de feestdagen jasses
Ik wens je heel veel sterkte
liefs Emmy

blueladie zei

Carin, sending prayers. Cathryn

Irene zei

Un abbraccio forte anche da me

Anoniem zei

Och wat een vervelend nieuws. Wens je heel veel sterkte.
lieve groet
Nienke

Judith zei

He bah wat is dit een akelig nieuws, succes de komende tijd.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Och, dat is verdrietig nieuws. Houd je taai en heel veel sterkte!!!!
groetjes
Wietske

Ageeth Dorsman zei

Ik las je verdrietige nieuws zojuist op FB, en wil je ook op deze plaats heel veel sterkte wensen de komende dagen en ik hoop van harte, dat het allemaal mee mag vallen. Ik denk aan je.
Liefs van Ageeth

Carolien zei

Och jee, Carin, wat naar! Sterkte ermee en hopelijk valt het mee ...

Sandra zei

Prayers for all things to turn out well for you. I am a breast cancer survivor of two years. I worry all the time about it coming back; but will live my life with each day counting and doing my best. Blessings!

Shirley zei

Ik voel met je mee, zo vlak voor kerstmis zo'n onzekerheid, duimen dat het met een sisser ( en hooguit een beetje snijwerk) afloopt!

conny's quilts en creaties zei

Wat rot joh, ik wens je heel veel sterkte

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Shit nieuws weer, mijn vingers duimen voor je.

XXX JeZus

inge zei

veel courage

Yvonne zei

Oei, dat is weer schrikken! Heel veel sterkte nu en komende dinsdag!

Ineke zei

Wat een akelig bericht. Heel veel sterkte.

BezigeBijMirjam zei

Dat is geen mooi bericht. Ik hoop dat de engel uit jouw vorige berichtje, enig trouwens, voor jou een beschermengel zal zijn. Veel sterkte toegewenst. Groetjes, Mirjam H.

Ria, zei

Wat een nare boodschap heb je gekregen, Carin. Opeens nieuwe zorgen. Heel veel sterkte gewenst.

Groetjes, Rian

Ineke zei

Heel veel sterkte!!!

Liefs, Ineke

Unknown zei

Carin en je gezin,heel veel sterkte

Anoniem zei

Heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk valt het mee en kun je veel van je af borduren.

Marielle

Blu zei

Good luck Carin. I hope that everything will be fine.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Heel veel sterkte!

Noa zei

Heel veel sterkte zeker in deze dagen geen fijn bericht

Anoniem zei

hè jakkes Carin, zo niet leuk voor jullie. Veel sterkte en ik hoop dat het allemaal mee valt, zal aan jullie denken,
groetjes Judith

Carol zei

Sending caring thoughts your way, Carin--I hope everything turns out well... Hugs from the U.S.

brigitta seinen zei

Oh Carin wat een naar bericht, fijn dat je zo snel bij de gynaecoloog terecht kunt. Wens je heel veel sterkte voor de komende tijd.

Annie zei

Sending positive thoughts and big virtual hugs your way.

Elisa zei

oh jeetje, heel veel sterkte voor aankomende tijd. Dat is nog eens naar nieuws zeg brr.

Ann zei

Aie Carin toch! Ik kan me voorstellen dat dit nieuws als een schok is gekomen - zelfs als je het al een keer hebt meegemaakt! 'k Wens je alvast veel sterkte in deze turbulente tijd en stuur je heel veel positieve "vibes" door!
Groetjes,
An

Julie zei

Sending you lots of (hugs) Carin, I hope everything turns out well for you. Xxx

gerrie zei

Wat een schrik Carin, ik wens je heel veel sterkte!!

Truus zei

Carin dat het engeltje uit je vorige blogje je mag beschermen en dat je er óp tijd' bij bent.
Sterkte allemaal en ik denk aan je dinsdag.
warme omhelzing van uit Drenthe
Truus

Beth Karese zei

Sending you best wishes and courage.

Cheryl zei

I came over to thank you for your kind comment on my home tour, and I see that you have had disturbing news today. I am so sorry to hear this. I promise to say a prayer for you, Carin!

Floor zei

Wat een akelig nieuws zo vlak voor de kerstdagen. Kan me voorstellen dat je je heel ongerust maakt. Nu maar proberen er niet aan te denken, maar dat zal niet meevallen.
Sterkte er mee en ik wens je toch fijne kerstdagen.
Liefs,
Floor

Leonie zei

Wat een naar bericht om te krijgen....veel sterkte de komende tijd!!

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

heel veel STERKTE Carin !!

TL zei

Wat vervelend net nu je al zo ver bent. Heel veel sterkte de komende tijd!

Berna zei

Heel veel sterkte! Wat een tegenvaller voor je.

Christine zei

Carin - you are in my prayers. I hope everything works out.

Elaine zei

So sorry Carin,thoughts and prayers with you

yvonne zei

Carin heel veel sterkte gewenst....
Had het ook op FB gelezen,maar het komt goed met je geloof me maar.

Groetjes yvonne

jolanda zei

Wat een akelig bericht Carin! Vier jaar geleden had ik mijn blog nog niet dus heb ik ook niets van jouw eerdere berichten mee gekregen maar ik kan me voorstellen dat zo'n nare tijd gelijk weer helemaal door je hoofd spookt.
Gelukkig zal je goed onder controle geweest zijn en zijn ze er nu vast heel tijdig bij. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd en ik ga je een hoop positieve energie sturen hoor!
Liefs, Jolanda

Karen zei

Carin, thoughts for you from Canada. Take care and keep us posted!

Soma @ inkTorrents.com zei

I hope you get nothing but good news!

-Soma

Carin Wijnand zei

Wat een naar bericht, ja dan is afleiding goed. Wens je alle goeds en veel sterkte. gr Carin W.

mieke zei

Dat is inderdaad geen prettig bericht.
Heel veel sterkte.
Ik hoop dat je toch nog een beetje kunt genieten van de Kerstdagen.
gr Mieke

Cécile zei

Veel sterkte

Anu zei

Carin, I hope everything will be fine for you. I send you a lot of hugs!
Anu

Anoniem zei

Carin, I was so sorry to read this news. I will be keeping you in my prayers, and looking forward to hearing your updates. Thanks also for your comment on my piece about Christmas - that you enjoyed it means a lot to me! Merry Christmas, and belated Happy Solstice. Here comes the light!