Privacy verklaring

donderdag 2 oktober 2014

Little give away (CLOSED)

Vandaag is het feest hier op mijn blog !
Is het omdat ik bijna op de helft ben met mijn Lancaster Diamond quilt of omdat de herfst begonnen is, mijn favoriete seizoen?
Neehoor, ...
het is vandaag 5 jaar geleden dat ik mijn 1e berichtje hier schreef, dus tijd voor een feestje en give away.

Je hoeft geen volger te zijn. Het enige wat je moet doen is een keus maken tussen de herfststofjes (6 lapjes van 25 x 25 cm.) of de handgeverfde borduurgarens zodat ik weet welke prijs je wilt, mocht je naam getrokken worden. 
Staat je email adres niet in je profiel, mail mij dit dan even of zet het in je antwoord erbij zodat ik je kan bereiken. 
De Give Away is open t/m 9 oktober en op 10 oktober maak ik de winnaars bekend !
Today I have a party on my blog !
Is it because I'm almost half way down with the Lancaster Diamond quilt or that autumn has began, my favorite season?
Not at all, ...
it is because today 5 years ago I wrote my first blogpost here, so time to party and a little give away.
You don't have to be a follower. The only thing you have to do is make a choice between the autumn fabrics (6 pieces of 25 x 25 cm.) or the hand-dyed threads, so I now what you want, if I pull out your name from the hat.
Please email me your email address if it is not in your profile, so I can reach you.
The give away is open till october 9 and I will announce the winners on october 10 !


47 opmerkingen:

Elisa zei

Oh wat leuk zo'n give away! Ik vind de garen wel heel leuk dus daar wil ik me voor inschrijven als borduurster :)

5 jaar al weer, de tijd gaat wel heel snel :)

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd Carin. Ik geniet altijd erg van je blogjes!!!
Ik doe niet mee met de give-away, geef maar lekker aan iemand anders. maar ik wilde je gewoon even feliciteren
groetjes
Wietske

Noa zei

gefeliciteerd met deze dag 5 jaar is een hele tijd wil graag meedoen met de give away en dan voor het garen dat wil ik graag een keer proberen en hoop dat ik het win haha

Anoniem zei

Carin, gefeliciteerd met de 5 jaar! Altijd leuk om je stukjes te lezen. Ik doe graag mee voor het borduurgaren. Groetjes, Marly

Dreamstuff zei

Proficiat! Moeilijke keuze.... euh.... ik ga voor de stofjes... leuk!

Ineke zei

Gefeliciteerd Carin, wat leuk dat je ons laat meegenieten . Doe graag mee en kies voor de stofjes.
Liefs, Ineke

jolanda zei

Net lees ik pas je bericht van gisteren... 13 jaar alweer. Maar het blijft een enorm gemis!
Gefeliciteerd met je jubileum vandaag en op naar de volgende 5 jaar dan maar ;-)
Moeilijke keus jouw leuke give-away... het is allemaal zo mooi hé? Toch denk ik dat ik kies voor dat mooie garen en nu maar duimen dus hahaha,

Ieke78 zei

Gefeliciteerd met je blog-jubileum! Ik doe mee voor het borduurgaren.

groetjes,
Marieke

Marian zei

Gefeliciteerd met het jubileum, 5 jaar alweer, de tijd vliegt. Ik geniet altijd zo van je leuke stukjes. En ik wil graag meedoen voor de mooie lapjes in herfstkleuren.

leonie zei

Gefeliciteerd met je jubileum!! Altijd leuk om je blogjes te lezen, je werkt zo snel aan al die mooie projecten!! (zei ik jaloers....).
Mag ik meedoen voor de lapjes?

cucki zei

So sweet
Please count my name for the autumn fabric
Thank you xx

ALISON zei

Hello , Thanks for this little giveaway, I would like the autumn fabric if I had the chance to win...Thankyou Alison

Julie zei

Having a catch up read after my holiday.... you have been busy Carin, such pretty fabrics you've been working with.
Good luck to all who enter your giveaway.

Unknown zei

Carin,ik wil graag meedoen met de giveaway dan voor de stofjes.
Een fijne dag verder

Anoniem zei

Wat een mooie give away, ik kies voor de garens, prachtige kleuren.

Mii Stitch zei

Happy blog anniversary!!
Please count me in for the hand dyed threads, thank you :)

Truus zei

Gefeliciteerd met je 5jaar bloggen.Als ik je verhalen niet leuk vind,zou ik niet bij je komen lezen,maar ik doe niet mee met je give-away al geef je mooie spulletjes weg.
En iedereen die mee doet veel succes.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

baukje zei

Leuk hoor, ik ga voor de stofjes. En nu duimen.......

myriam zei

o ik ga voor het borduurgaren mijn mail adres heb je groetjes Myriam uit brunssum

els b zei

Gefeliciteerd! Ik volg je twrouw! Ik heb eenvraag: hoe ver ben je net de Love Entwined? Ik maak alleen het middenstuk maar heb nu even rust ervan genomen. Er is zoveel leuks!
Moelijk kiezen in de give away! Maar ik ga toch voor de lapjes!

Elza zei

Gefeliciteerd en vijf jaar gaat zo snel om, ik wil graag meedoen en ik kies voor de lapjes. Volgens mij heb je mijn mailadres nog wel.
Groetjes ELza.

Annie Kingma zei

5 jaar al bloggen Gefeliciteerd. een prestatie hoor.
Bewonder al je werk, via blog en FB. Mijn complimenten er voor
IK kies voor de mooie lapjes.
Groetnis Annie

Verona zei

Gefeliciteerd Carin. Ik ga voor de garen.
Groetjes Verona

sew.darn.quilt zei

Congratulations and thank you for sharing your talents with us :D
Both of your giveaways are lovely, I especially like the hand dyed thread, glorious fall colours. Thank you for the chance.

Vlijtige Handjes zei

Hartelijk gefeliciteerd!!! Wow wst gaat het snel. Veel plezier met de give awsy

inge zei

gefeliciteerd met je blogverjaardag! ik ga voor de stofjes ;-)

Terri zei

Congratulations! Please count me in for the hand dyed threads! They are lovely!

Thanks!

Anoniem zei

Hi Carin,Van harte gefeliciteerd, ik geniet altijd van je verhaaltjes en ik vind het ook reuze spannend als je op FB stofjes aan het kopen bent!!!!! Graag loot ik mee voor de stofjes.
Hartelijke groet Mineke

Paula zei

Ik doe graag mee voor de stofjes ben pas begonnen met quilten, leuk idee

Rita zei

Gefeliciteerd, knap hoor al 5 jaar trouw ons op de hoogte houden van al het mooie wat je maakt. Ik doe graag mee aan je give away en ga als quilster boor de lapjes. Nog veel succes. Gr. Rita

Quilting Tangent zei

Happy 5th Blogiversary! The fabric please. 24Tangent@gmail.com

tiny zei

Gefeliciteerd!!! 5 jaar bloggen.... Een hele leuke give away en ik doe heel graag mee voor de Herfststofjes. Fijn weekend Tiny

Anoniem zei

Is het alweer 5 jaar!!!!! Proficiat meid en je schrijft bijna dagelijks. Petje af hoor, voor het schrijven en voor alles wat je maakt. Mocht ik winnen, dan ga ik voor de lapjes. Fijne avond nog.

Craftluver zei

Gossie de tijd vliegt! Leuk dat je dit viert met een give away! Niet dat ik er ooit eentje win, maar toch! Ik doe graag mee voor de herfststofjes!

Marjolein Ztm zei

Gefeliciteerd met vijf jaar. Wat gaat de tijd toch snel. Genoot altijd zo van Brumelda. Als ik win zou ik graag de lapjes willen.

Groetjes Marjolein uit Zoetermeer

Anita H. zei

Ik ga voor de stofjes!
sepia [at] home . nl

Karen zei

Happy anniversary! I love following your blog. Fabrics please! Have a great dat!

Ellen zei

Happy 5th Blogovesary! I love the hand dyed threads, thank you for this chance!

Hugs,

Pam in IL zei

Congrats on 5 years of blogging! I'd love to be included in your giveaway. Both are great gifts and the choice is difficult, but I choose the fabrics :) Thanks!

Chopin - A Passionate Quilter zei

The Lancaster appears to be a difficult quilt so you have really done well with it. You have accomplished a milestone with 5 years as a Blogger - Congratulations. First choice - fabric.... Second choice would be the thread. Have a great week-end.

quilting Jeannet zei

Nog eens proberen Carin, om je zo te feliciteren, ik doe niet mee met de give away, maar lees altijd met plezier je blog, ook de dingen die over de seizoenen gaan, leuk!

Anoniem zei

Gefeliciteerd Carin ik lees je bericht geregeld ik wil ook wel mee doen met de give away

Betteketet zei

Gefeliciteerd met je 5jarig blogfeest, een mooi jubileum. Ik hoop dat je nog lang blijft bloggen (en quilten en borduren en al je andere hobby's natuurlijk ook) want ik vind het leuk om het te lezen. Leuk dat je een give away organiseert, dankjewel! Groetjes Betty. Oja, als ik win, zou ik graag de garens willen. etnalpytteb (at) gmail (dot) com

Pat zei

Congrats on your 5th anniversary! I love reading your blog and thanks so much for the giveaway. I love both but I will go with the floss.

droeps zei

Gefeliciteerd! Ik lees je blog altijd met veel plezier! En een verloting maakt het feest natuurlijk helemaal compleet. Ik zou graag meeloten voor de lapjes.
Groetjes Annemarie

Anoniem zei

Wow, 5 jaar wat een mooi jubileum. Hoop dat je nog lang door mag gaan met je blog.

Groetjes en veel handwerkplezier, Margo

p.s. zo ik iets winnen dan graag het garen
(margo . debats @ home . nl, zonder spaties)

Ik ben Esther zei

Gefeliciteerd Carin!! Ik lees al een behoorlijke tijd mee en geniet altijd weer van je leuke berichtjes dus ik hoop dat je nog heel lang ermee door gaat met bloggen!!
Ik zou graag meedoen met de give away voor het borduurgaren.Ik gebruik zelf ook graag het garen, zo mooi als het zo verloopt!
Groetjes Esther