Privacy verklaring

woensdag 1 oktober 2014

H row finished

Gisteren, de laatste dag van september, maakte ik de laatste diamantjes van de H rij. Het was gisteren ook alweer 13 jaar geleden dat mijn moeder overleed. Wat gaat de tijd toch snel, het lijkt nog maar zo kort geleden dat we samen aan de koffie zaten.

Yesterday, the last day of september, I made the last diamonds of the H row. It was also the day that my mother died 13 years ago. Time flies, it looks like yesterday that we sat together with a cup of coffee.

H9 - H10 - H11
De teller van gemaakte diamantjes staat nu op 64. Nog 1,5 rij en ik ben op de helft ! Vergeet niet morgen een bezoekje aan mijn blog te brengen want dan is er hier een klein feestje ;-)

The total of the finished diamonds is now 64. Only 1,5 row and half of the diamonds are done ! Don't forget to visit my blog tomorrow because then I have a little party here ;-)

H12 - H13 - H14 - H15

5 opmerkingen:

Sis Voorn zei

Volgens mij komen er diamantjes voor in je dromen ;-))
Mooi zijn ze !

Truus zei

Mooie blokjes zijn ook deze weer.
Als je het getal 13 zegt,lijkt het lang geleden,maar vooral op deze dagen lijken de jaren weg te vallen en nog maar heel kort geleden.Al slijten de scherpe kantjes,het gemis blijft.
succes met je blokjes,
groetjes,Truus uit Drenthe

Truus zei

PS Leuk je foto's bovenaan,vooral de cake met de áppel' er in.
Truus

foekie's fashion zei

Ik kom regelmatig bij je kijken naar je diamantjes. Wat zijn ze leuk! Ik ben wel benieuwd naar het geheel straks.
Groetjes van Joke

tiny zei

Wat een schitterende diamanten, bijna op de helft...... ben benieuwd . Ja de tijd gaat zo snel. Het gemis blijft , maar het verdriet slijt. Groeten Tiny