Privacy verklaring

woensdag 22 oktober 2014

Diamonds and yarn

De afgelopen dagen was ik wat druk met andere dingen, maar toch slaagde ik erin om 3 diamantjes te maken. Nog een paar en dan is deze J rij ook weer klaar.

The last few days I was busy with some other things, but I manage to make 3 diamonds. Just a few more and the J row is done.

J13 - J14 - J15

Gistermiddag zijn we gezellig bij vriendin Trees geweest en van daaruit samen ook even naar wolwinkel Het breipunt. Ik wilde graag garen om een poncho te haken. Aangezien de vorige omslagdoek (klik) met wol/mohair garen me zo goed bevallen was, keek ik of ze iets in die richting hadden en warempel, ... Drops verkoopt bijna hetzelfde garen. Het heet  daar Verdi en op de supergrote bollen van 350 gr. zit 1225 m. Voor de zekerheid kocht ik 2 bollen, maar heb ik er 1 over dan ruil ik hem om voor een andere kleur, want dochterlief wil ook nog iets met dit garen gehaakt hebben.

Yesterday I was visiting my friend Trees and we went to a yarnshop. I wanted to buy some yarn for a poncho. I was looking for a wool/mohair yarn, the same as I used for my last shawlette (click) and they had almost the same. This one is from Drops and is called Verdi. They are very large balls of 350 gr. and they have a lenght of 1225 m. I bought 2 but if I have 1 left over I will switch it for another color because my daughter also want to have a poncho.



6 opmerkingen:

Julie zei

The yarn looks so soft and snuggly.
Beautiful patchwork you've been creating this week.

Truus zei

Prachtig garen heb je gekocht en je blokjes zijn weer een paar verder.
Heb ook een paar bollen wol gekocht om een omslagdoek te maken.
Veel plezier met je andere blokjes en het breien.
groetjes,Truus uit Drenthe

Guusje, zei

Wat een mooie blokken en garen. Veel plezier met haken.

Melody zei

Gorgeous blocks and I love the colour of your wool.

Ieke78 zei

Wat zijn die diamantjes toch leuk!
En je kleur wol is echt helemaal super!

Betteketet zei

Wat een pietepeuterige stukjes stof zeg, voor die diamantjes. Het wordt wel erg mooi zo! En dat garen ziet er lekker zacht uit, veel plezier alvast met haken. Groetjes Betty.