Privacy verklaring

zaterdag 3 december 2011

Home Sweet Home progress

Ik kreeg zomaar van Judith het mooie patroon Home Sweet Home van Country Cottage Needleworks toegestuurd nadat zij het geborduurd had.

After Judith stitched the pattern Home Sweet Home from Country Cottage Needleworks she sent the pattern to me so I could stitched it too.


Ik ging meteen op zoek naar kleurtjes die ik wilde gebruiken en dit zijn ze geworden. Alle kleuren zijn Nina's Threads: Chocolat, Old Berry, Punch, Olive Oil and Daffodil en dan nog wat wit DMC. Het stof is lichtgroen cashel linnen.

I immediately went looking for threads to use and I came up with these. I took Nina's Threads: Chocolat. Old Berry, Punch, Olive Oil and daffodil and some white DMC. The fabric is light green Cashel linen.
Nadat ik de ornamentjes af had ben ik meteen begonnen en dit staat er inmiddels op. Ik vind de kleuren heel erg mooi.

After I was ready with all those ornaments I started Home Sweet Home and this is my progress. I love those colors.


Wil je dit patroon ook maken, blijf mijn blog dan in de gaten houden want als ik het af heb dan veranderd dit patroon in een traveling patroon. Nadat ik het van Judith kreeg, stuurde ik haar een email met de vraag of zij het goed vond als we er een traveling patroon van maakte. Zij vond het een erg leuk idee. Wat houdt het in? Iedereen die een blog heeft (want we willen uiteraard wel de borduurvorderingen volgen) mag dan op het berichtje wat ik dan schrijf reageren en ik kies er een naam uit. Diegene krijgt dan het patroon toegestuurd en beloofd om het binnen niet al te lange tijd te borduren. Als diegene het dan af heeft dan doet zij het weer op haar blog verloten als traveling patroon en het patroon reist dan naar de volgende. Wij zijn heel benieuwd hoeveel mensen het gaan maken en hopen dat de postbodes goed hun werk doen zodat het niet verloren gaat. Het traveling patroon is voor een ieder die het wil borduren zowel in Nederland of in het buitenland. Ik zal er een berichtje over schrijven ergens rond kerst zodat het direct in het nieuwe jaar verstuurd kan worden.

Do you also want to stitch this pattern? Then keep coming back here because when I finish this pattern I shall post it here as a traveling pattern. I contact Judith and she thought it would be a great idea. What is a traveling pattern? Everyone with a blog can give a comment to the post I will write somewhere around Christmas and who wants to stitch it in a reasonable time. When that person has finished it, she will be post it on her own blog again as a traveling pattern and sent it to another stitcher. This traveling pattern is for everyone around the world who wants to stitched it and we are curious how many that will be. Hopefully the post will work good and it doesn't get lost. As I said I will be posting the traveling pattern somewhere around Christmas so I can mail it out in the first days of the new year.

17 opmerkingen:

Karin West zei

Wat een geweldig leuk idee, Carin zo'n traveling patroon.
Je hebt er al behoorlijk wat op staan, wordt mooi!
Groetjes!!

Anoniem zei

wat een prachtige kleuren,prachtig garen, veel borduurplezier.
en ik ben heel benieuwd hoe veel verschillende home sweet home's we zullen gaan zien.

Nardy zei

Leuk idee Carin, ik zal je blog in de gaten houden! Je bent al een mooi steekje op weg, groetjes Nardy

PASSIE FLOWER zei

Wat een goed idee, het zijn mooie warme kleuren

Nina zei

It is so beautiful, Carin! Can't wait to see finished :)

sylvia zei

Leuk idee, en zo'n patroon is altijd welkom!!!
Ik hou je blog in de gaten......maar uh, deed ik dat niet al........;)
Ja dus en wie mis ik de laatste tijd: Brumelda!! Wanneer komt zij weer langs??
groetjes, Sylvia

Madammeke Ongeduld zei

wat heb je al veel gedaan aan dit werkje vind het een prachtig idee dat je het patroon ook met andere wil delen

Patty C. zei

Carin - You really have been posting lovely work - Yet another very pretty wip - Congrats ;)

staci zei

A very sweet start! Happy Stitching!

Lesleyanne zei

Great new start. I have stitched this and loved every minute of it. It now hangs in my hallway.

Jane in Cumbria zei

O wat een schattig patroontje. Nou wie weet wil het wel door reizen naar Wales, want het lijkt me vreselijk leuk om te doen.....
groetjes
jane

Verona zei

Ik heb dit patroon ook geborduurd en moet dit zoals vele werkjes alleen afwerken.
Je hebt mooie kleurtjes uitgezocht.

Erna zei

Wat een leuk idee Carin, het is inderdaad een mooi patroontje en je hebt werkelijk prachtige kleuren bij elkaar gezocht, veel plezier met het afmaken
Liefs
Erna

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

wat 'n lief patroontje en wat 'n leuk idee, Carin..
ben dol op huisjes ;-)..
dus doe graag mee!

Simply2M zei

Leuk leuk leuk! Tja je blog lees ik altijd al, dus ik kom je berichtje wel tegen! Ik vind dit wel een goede economische manier om patronen wat beter/vaker te gebruiken! Groetjes, Marianna

Anoniem zei

Goed idee van jou, zeker ook een prachtig borduurpatroon. Maar 'k doe ni mee hoor, ik kijk liever!

Hilda zei

Oooooo die is ook zo gaaf en wat borduur je deze ook weer met gave kleurtjes, super!!!!!!!
Ik vind het al genot om naar de kleurtjes te kijken hihihihihi

Groetjes hilda