Privacy verklaring

dinsdag 11 oktober 2011

An Indian and a cat ...

Voor ik mijn nieuwe blokjes laat zien die ik gemaakt heb, wil ik jullie eerst bedanken voor alle lieve berichtjes naar aanleiding van mijn vorige logje. Sommige dachten dat ik gisteren terug moest naar het ziekenhuis maar dat was de dag dat ik een afspraak moest maken. Ik heb gisteren gebeld en ik kan morgenmiddag om kwart voor 2 terecht en nadien een afspraak bij de cardioloog. Wordt vervolgd ....
Verder vroeg nog iemand wie mijn hulpje was bij deze quilt, maar naast Brumelda heb ik geen ander hulpje. Ik heb mijn handen al vol aan haar :-)
Een volgende vraag was of ik altijd een survival-kit bij de hand heb met quiltblokjes om mee te nemen naar het ziekenhuis. Neehoor ... terwijl ik aan het wachten was op de ambulance en mijn spieren stijf stonden, had ik toch nog tijd om Michiel van alles op te noemen wat mee moest naar het ziekenhuis. Een van het eerste wat ik noemde waren wel die quiltblokjes LOL

Before I show my latest blocks I want to thank you all for the lovely comments on my previous blogposting. Some of you thought that yesterday was the day that I had to go back to the hospital, but that was the day that I had to phone the hospital to make an appointment. I have called and I can go tomorrow afternoon, so next time is an update about that.

~~~~~~~~~~~~~~~~

En dan nu de blokjes. Twee zijn er weer af en wat had ik plezier om ze te maken. Als eerste was aan de beurt Indian on Horseback (IN). Ik heb wel iets kleins toegevoegd aan het blok, namelijk een veertje geappliceerd aan het hoedje (wist niet dat indianen hoedjes droegen, maar goed ...), dat maakt het iets meer indiaans voor mij. Bij dit blok hoort een brief van Chester H. McKee die zijn pony Tip heeft genoemd.

And then the blocks. I made two and it was again much fun to make them. The first was Indian on Horseback (IN). I attached a little something to this block, namely a little feather on his hat. The letter by this block is from Chester H. McKee and he called his pony Tip.


Het tweede blok dat ik maakte was Cat's Paw (CP). Bij dit blok hoort de brief van Gladys Ellwood met haar pony Dainty en ze verteld ook over haar zwartje katje, dus .... in het midden van het blok heb ik een zwart katje geplaatst.

The second block I made was Cat's Paw (CP). The letter with this block is from Gladys Ellwood with her pony Dainty and she also writes about her black cat, thats why I put a black cat in the middle.


Vanmiddag bracht de postbode ook nog een boek wat ik besteld had. Het is het kruidenboek van Karon H. Grieve. Het gaat over 10 soorten kruiden en wel 50 ideeën en recepten om ze te gebruiken.

This afternoon the postman brought me my book which I had orderd. Its a herbal book from Karon H. Grieve and inside are 10 herbs and 50 ideas and recipes on how to use them.


14 opmerkingen:

Marianne zei

Dag Carin,

Ik lees nu pas je vorige blogje, wat een schrik.
Ik hoop dat alles goed gaat met je.
En wat en leuke blokjes zijn dat.
Als ik het goed zie probeer je het origineel zo veel mogelijk te benaderen?
groetjes uit Maarheeze

Carin zei

Marianne ik maak de blokjes zoveel mogelijk als hoe Laurie ze gemaakt heeft maar af en toe doe ik er ietsjes van mezelf in :-)

PASSIE FLOWER zei

Wat zien je blokjes er mooi uit, lijkt me een heel mooi project om te maken. Hopelijk gaat het weer goed met je

Liesbeth Wessels zei

Prachtige blokjes, en wat een interessant boek heb je gekocht. Pas je goed op jezelf ? groeten van liesbeth

Mascha zei

Leuke blokken. Ik ben blij om te lezen dat het iets beter met je gaat.
Groetjes Mascha

Verona zei

mooie blokken heb je gemaakt Carin.

groetjes Verona die best wel jaloers op je is dat je zo creatief bent ;)

Shirley zei

Ha, leuk, een eigen ding aan een blokje zetten, maakt het uniek. Cat's paw is ook een mooie om te gebruiken in een one-block quilt. Mooie stoffen gebruik je ook.

Markirhen zei

Hello my friend
My mane is Martha , I from Costa Rica . Congratulation I like your Blog and all your project.

B.rgds

Martha markirhencrossstitch.blogspot.com/

Ans zei

Wat een leuke blokken laat je ons weer zien, Ik hoop dat je snel weer de oude bent. Heel veel sterkte.

Barb zei

Hi Carin, The blocks are looking really good and the book has such a pretty cover. Hope you get on ok at the hospital.

Miny zei

Mooie blokjes heb je gemaakt, fijn dat je zo snel weer actief bent. Succes bij de cardioloog.

Groeten Miny

elma zei

Geweldig, die veertjes maken het af!

sylvia zei

laten we hopen op goede berichten bij de cardioloog, kun je daarna nog meer van die leuke blokken maken.
en je enige hulp is natuurlijk niet Brumelda, dankzij die goeie Michiel van je, had je je quiltspullen mee........;)
hou hem maar in ere!!!
groetjes, Sylvia

Anoniem zei

Ooh Carin, glad you're okay and staying focused on the important things! Your quilt blocks are lovely and that book looks very promising as well! Best wishes for your health, future visits to the hospital, etc.