Privacy verklaring

woensdag 23 april 2014

Yellow in the garden

Helemaal achter in de tuin knalt het geel je tegemoet.

In the back of the garden you see all yellow. 


Het zijn de gele bloemen van de koolzaadplant die daar spontaan opgekomen is.


That are the yellow flowers of the rapeseed, that spontaneous is growing there.

 
De plant is zo hoog dat hij met gemak de meidoorn raakt. Prachtig dat rose met geel samen.

The plant is so high that it easily reaches the hawthorn. Beautiful the pink with yellow together.

 
Nu de zon weer vaker schijnt is Bowy vaak in de tuin te vinden. Hij vindt het heerlijk om daar te zonnebaden ;-)

Now that the sun is shining more often, Bowy is a lot in the garden . He love to sun bading ;-)

 
Gisteren heb ik ook weer een paar mandjes gemaakt.

Yesterday I made again some baskets. 

 
Ik moet er nu nog 22 maken en dan zijn alle mandjes af.

I only have to make 22 baskets and then they are all finished. 
 

 

8 opmerkingen:

cucki zei

Sweet garden
Hugs x

Anoniem zei

Mooi de koolzaad in je tuin-zo'n veld vol is altijd een prachtig gezicht.
Ha,jullie hebben de rode meidoorn-dacht dat ik die ook had,maar er komen witte bloemen aan.
Je schiet lekker op met je mandjes.Niet meer bezig met borduren?
Wat vind jij van het boek-de bruidsquilt?
Succes met je mandjes.
groetjes,Truus uit Drenthe

Julie zei

Your garden looks lovely Carin, its nice the sun is out and Bowey can enjoy being outside.

Carin zei

Het borduren ligt eventjes stil Truus.
Ik vind het boek de bruidsquilt erg leuk, omdat er steeds terug gedacht wordt aan vroegere tijden. Als je de eerdere boeken gelezen hebt dan komt dat je ook weer bekend voor. Nog een paar bladzijden en het boek is alweer uit :D

Ineke zei

Wat een prachtige kleuren in je tuin en een schattig hondje is Bowie!

Liefs, Ineke

Judith zei

Leuk dat geel in de tuin, ik houd er enorm van. Dat is zo een vrolijke uitbundige kleur, helemaal heerlijk. En je mandjes, SCHATJES zijn het, stuk voor stuk

Noa zei

mooi al die mandjes ben benieuwd naar het geheel als je het malletje wil verkopen hou ik mij aan bevolen hihi

Johanna Zweden zei

Dat zal een schitterend quilt worden en wat heerlijk om even bij iedereen in hun tuin te kijken, genieten van al de kleuren
Groetjes uit Zweden