Privacy verklaring

dinsdag 8 oktober 2013

Manderin petit four

Vandaag hebben we een favoriet van mij, want ik ben dol op mandarijnen; het mandarijn petit fourtje.

Today we have a favorite of mine, because I love maderins; the manderin petit four.


En een maderijnen cake is heel makkelijk te maken, kijk maar eens HIER voor het recept. De patroontjes zijn te vinden op het blog van Grietje.

And a manderin cake is easy to make, HERE you find a recipe. You can find all the patterns on Grietjes blog.


Michiel is de laatste dagen bezig geweest met een patroon van Atelier Soed-Idee. Het was een werkje dat Jeannet thuis had liggen en waarop pas een paar steekjes gemaakt waren. Ze vroeg mij of ik het voor haar af wilde maken, maar Michiel was me voor omdat hij het zo'n leuk patroon vond. Hij had het binnen de korste keren voor Jeannet geborduurd.

My DH Michiel has been busy with a sampler (pattern from Atelier Soed-Idee). Jeannet ask me if I could make this for her, but when Michiel saw the pattern he wanted to make it for Jeannet, because he liked the pattern.


10 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Helaas voor het mintgebakje, maar hij is verslagen door het mandarijntje. Wat een leuke gebakjes zijn dit toch.

Judith zei

Er ligt hier nog het nodige wat geborduurd mag worden! Wat een schattige taartjes, de moorkop blijft mijn favoriet! Fijne dag

Marguerite zei

Ik wil de banaan met chocolade!! Hahahah...
Je leert zo meteen wat iedereen z'n keuze is met het uitzoeken van gebak.
Wat wordt jou schaaltje lekker vol.
Leuk om samen met je man creatief te zijn.

jolanda zei

Deze is ook weer geweldig! Net als het kasteelgebakje trouwens! Gelukkig dat je ze niet kunt eten anders waren ze vast net zo snel verdwenen als jij ze neergezet had hahaha

Lida zei

Complimenten voor Michiel, wat is het mooi geworden en wat een schattige haaksels ben je toch aan het maken! Groetjes
Lida

Julie zei

The plate of cakes is looking delicious!
A superb sampler and so beautifully stitched.

Ria, zei

Wat een lieverdje weer. Die schaal wordt steeds verleidelijker :) En een compliment voor die handige man van je. Prachtig borduurtje.

Ineke zei

Het schaaltje raakt langzaamaan vol! Lekker, mandarijntjes!!!
Mooi borduurlapje zeg!

Liefs, Ineke

Glenda zei

Oh Carin how delightful, they are so real looking. I'm sure thy take ages to make, thanks for sharing that was fun. Cheers Glenda

Jane in Cumbria zei

Heerlijk zien ze er uit!! Vooral die moorkop....... Wat een mooie merklap!