Privacy verklaring

donderdag 3 oktober 2013

Cherry petit four

Vandaag bij de koffie een Kersen petit four met een flinke dot slagroom ... zonder caloriën, wie wil dat nu niet?

Today with our coffee a Cherry petit four with whipped cream ... without calories, you doens't want that?


De schaal raakt al heerlijk vol ! Voor vandaag het recept van een kersen cake.

The plate is getting fuller and fuller ! For today a recipe of a cherry cake.


De patroontjes zijn te vinden op het blog van Grietje

The patterns you can find on the blog of Grietje.

13 opmerkingen:

AnitaS zei

Ze zijn allemaal even leuk.

Ageeth Dorsman zei

Dat ziet er smaakvol uit, zo alle petit-fourtjes bij elkaar!
Groetjes van Ageeth

Ineke zei

Mmmm, net echt Carin, heel erg mooi!

Liefs, Ineke

Julie zei

Every day I find the latest one you have made is my favourite!

Annelein zei

Leuk zijn ze hè? Ik moet er nog aan beginnen... maar als ik het zo bij jou allemaal zie... loopt het water mij in de mond...

Elisa zei

Wat worden ze leuk

Ria, zei

Wat een leukerdje weer. Hoe meer er bij komen hoe "lekkerder" het wordt.

Saskia Smit zei

Echt leuk. Mint blijft mijn favoriet tot nu toe.

Anoniem zei

Wat een heerlijkheid de petit fourtjes

ineke zei

Jammie om zo in te happen. Groetjes ineke

Marion zei

Ik heb ze allemaal klaar en ze staan op een etagere te pronken op een tafeltje vlak bij de keuken. Staat zo leuk net als de gehaakte engelse drop in een glazen pot. Heerlijk om naar te kijken.

Marcy zei

Yummy!

Anoniem zei

Meid wat zien ze echt, lekker en leuk uit. Groetjes Wilma