Privacy verklaring

maandag 11 juni 2012

Knitting ...

Buiten af en toe wat borduursteekjes maken, doe ik ook soms een paar naalden breien aan de broddellap van Jookies. En dan opeens heb je weer 4 delen af. Dit zijn de delen 5 t/m 8.

Besides making a few cross stitches each day, I also do some knitting on my knittingroll from Jookies. And suddenly you have again 4 parts ready. These are the parts 5 up till 8.


En als je dan al die 8 delen onder elkaar ziet, dan is het een plezier om naar te kijken. Wat ik ermee ga doen als hij helemaal af is dat weet ik nog niet, maar voor nu is het gewoon leuk om te doen.

And when I looked at all those parts, its a joy to look at it. I have no idea what I'm going to do with it when he is complete finished but for know I love doing it knitting those little parts.


Ik kan het niet laten om hem toch even op te rollen en warempel ... hij ziet er al uit als een echte breirol !

I just had to roll it up and see how it looks like and yes ... its already a little knittingroll !


11 opmerkingen:

Anoniem zei

mooi Carin, erg leuk om al die verschillende steken bij elkaar te zien

Lida zei

Heerlijk om te zien dat jij wel die mooie rol kunt maken! Veel plezier met je steekjes, groetjes
Lida

quilting Jeannet zei

Ohhhh, Carin....ik heb twee hele naalden er aan gebreid, 2 naalden recht, en toen stagneerde het al een beetje.....*U*

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

het ziet er al MOOI uit.. petje af!

Fem zei

heel erg leuk Carin, ze zijn wel 'hot' die breirollen, ik ben er de laatste tijd al veel tegengekomen in blogland!
geniet van je breiwerk,
Fem

Anoniem zei

Dat ziet er hartstikke mooi uit !! Heel leuk, al die verschillende patronen
groetjes

Marion zei

De breirol breien is zo leuk om te doen en opgerold staat het heel erg mooi, als hij bij mij klaar is ga ik hem gewoon oprollen en leg hem netjes in de vitrinekast. Ik ben ook de crisisrol aan het breien en die wordt ook zo mooi.

Succes verder met alles waar je mee bezig bent en de groetjes van Marion

Erna zei

Hoi Carin dat gaat natuurlijk een prachtige rol worden, net zoals je borduurtjes altijd zijn, maar ehhhh wel rustig aan met het armpje hoor ( hier spreekt zuster Erna haha...)
Liefs
Er xx

sylvia zei

met een breirol doe je gewoon niks, is lekker breien om te breien........;;))
maar pas op, he, breien is ook niet zo goed voor tennisarmen.......:(
groetjes, Sylvia

Michelle zei

Wat leuk al die verschillende steken bij elkaar. Misschien een mooie sprei van maken?

Liefs Michelle

Veronica zei

Very neat piece of knitting. I love how the little blocks show off different designs.

Hugs,
Veronica.