Privacy verklaring

zaterdag 2 juni 2012

My elbow is blue

Gisteren ben ik opnieuw bij de fysio geweest die de elleboog flink gemasseerd heeft (niet prettig!) en daarna werd behandeld met een of ander apparaat. Daarna vroeg ze me welke kleur tape ik erop wilde die wat extra versteviging aan de arm geeft. Uiteraard werd dit blauw !  Nogmaals vertelde ze me dat het een langdurige kwestie gaat worden omdat ik er zolang mee doorgelopen heb en ik zei haar dat ik op zulke berichten echt niet zit te wachten.

Yesterday I went back to the fysio and she massaged the elbow (not very pleasant!), then she used some kind of machine. Then she asked me which color tape I wanted for my arm, this will give the arm some balance. ofcourse I choose blue. She also told me again that it will take a long time before this problem will be over because I waited so long to see a doctor. Not the message I wanted to hear.



In dit bericht stond ook een verwijzing naar het eerste blok van de Fairy Sweet quilt, maar omdat nu alle oude berichten van punt.nl op dit blog toegevoegd zijn, is dit verwijderd en kun je dit blok nu vinden op datum 7 februari 2009 (klik) of via de Tabel Fairy Sweet quilt.

In this message you could also read about the first block of the Fairy Sweet quilt, but because now all the old messages from punt.nl (the blog I had before this one) have been added to this blog, this has been removed and you can now find this block on date 7 February 2009 (click) or via the Tab Fairy Sweet quilt.




10 opmerkingen:

Anoniem zei

Sterkte met de elleboog. Ik heb maanden een soortgelijke tape op mijn knie gehad tussen de fth.behandelingen door. Je hebt er echt een lange adem voor nodig.
Leuk dat fairy blok en de foto's en gedicht erbij. Maar ik weet toch zeker dat ik er al eens eerder over heb gelezen. Ik herinner het me omdat ik het toen al heel leuk vond. Of heb ik nu helemaal een steekje los daarboven???

Ann zei

Hoi Carin,
Niet zo'n leuk nieuws, maar ik zie dat je ondertussen niet hebt stilgezeten!
Zie alvast uit naar alle andere blokjes en gedichtjes!
Groetjes,
Ann

Anoniem zei

Mooi zeg, dat jullie de blokken en gedichten op deze manier combineren. Klinkt als (wederom) een leuk project. En succes en sterkte met je nieuwe armversteviging, hopen dat het iets uithaalt...

Anoniem zei

Sterkte met je elleboog en ik hoop ,dat het gauw wat verlichting geeft.Jeuk en pijn zijn vreselijke dingen!
Leuk dat het 1e blok mijn letter is-t-bloc en wat een mooie elfenplaten heb je erbij.
Bedankt voor de mooie gedichten.
Hoe gaat het met Bowy?
goed weekend.
groetjes,Truus uit Drenthe

Ansje zei

Ha Carin, Ik hoop dat het rap wat gaat helpen!!Groetjes Ansje

Lida zei

Hoi Carin,

Kijk eens op het internet bij de blog van Christl Vogl, dan zie je elfjes en feeën zo beeldschoon, daar zul je echt van genieten! Ik vind jullie gedichtjes ook heel erg leuk en ze passen er perfect bij!
Heb het boek binnen, morgen dus genieten! Groetjes
Lida

Erna zei

Hoi Carin, joh het blijft dus een beetje tegen zitten, wel een mooi block en een prachtig gedicht.
Fijne zondag
Erna x

Millie en Miles zei

Wat een leuke blog en wat leuk dat je ook net home of a needleworker hebt gemaakt ik ben er nu aan bezig. Maar wat vervelend van je elleboog heel veel sterkte !!

Fem zei

Hopelijk heb je er baat bij Carin.
Leuk je fairy quilt met gedichtjes.
fijne zondag,
Fem

Anoniem zei

Wat een mooie gedichten !! Een ontzettend leuk idee, om zo een quilt te maken. Ik hoop dat het tape helpt.
Ik had nog een tip voor jou. Ik weet niet of jij het online magazine al kent, maar hier is de link: http://www.issuu.com/paganliving/docs/summer2012

Ik vond het heel leuk, ik hoop jij ook ; )
groetjes !!