Privacy verklaring

maandag 20 februari 2012

Blessed

Het gaat op en neer met de verhoogde dosis van de medicatie. De eerste 12-14 uur werken ze prima maar daarna lijkt het wel of ik terug bij af ben. Omdat ik ze 's avonds inneem voor het slapen gaan, lig ik dus de late middag en avond op de bank omdat de bloeddruk dan weer stijgt. 
Volgens mijn dochter moet eerst weer een goede medicatie spiegel opgebouwd worden in het lichaam voor ze helemaal goed werken, ik wacht dus maar af. Hierdoor worden er deze dagen niet veel steekjes gemaakt, maar elke dag een paar steekjes en je krijgt toch iets af.
Ik heb het 1e ornamentje van 2012 van LHN afgemaakt, deze heet Blessed.

Its up and down with the new dosis of the medication. The first 12-14 hours it works, but then the blood pressure is up. I take them before I go to sleep so in the late afternoon and in the evening I lie on the couch and do nothing. Hopefully the medication will work for 24 hours. I haven't stitch much but every day a few stitches and you can finish something.
I have finished the first ornament of 2012 of LHN and its called Blessed.

Fabric: 28 ct. tea-dyed jobelan
Threads: DMC as charted, Crescent Colours (Eggshell and Hazelnut), Victoria Motto (Yellow Green C)
Chenille for finishing from Victoria Motto

In de krans zaten bruine besjes geborduurd maar ik heb er rode kraaltjes opgenaaid zodat het geheel iets meer kleur kreeg.

In the wreath were brown berries stitched but I replaced them with red beads so the ornament got some more color.


28 opmerkingen:

Nicola zei

A beautiful, beautiful finish.

cucki zei

It is truly so beautiful..
Hugs xxx

cucki zei

It is truly so beautiful..
Hugs xxx

Diane (di) zei

Carin, she's gorgeous and beautifully finished. Happy Dance!

(hope you are feeling better soon)

AnitaS zei

Wat een schattig borduurtje. Ik hoop dat alles met de medicijnen een beetje snel gaat.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

wat een lief borduurtje..super MOOI gemaakt, Carin!
..sterkte en 'n snelle beterschap!
groetjes, Petra

Unknown zei

Het ziet er mooi uit en een goed idee om de kleur van de kraaltjes te veranderen, het geeft het net iets mer pit.

Ik hoop dat de medicijnen snel zullen aanslaan, sterkte!!

Groetjes Yvon.

Lida zei

Misschien moet je voortaan 's morgens innemen, doet mijn DP ook! Wat een schattig ornamentje is het geworden! Leuk die rode kraaltjes
erop, groetjes en sterkte
Lida

yvonne zei

Wat mooi!!!!!!

Zorg goed voor je zelf ......
Gr yvonne

Krista zei

a beautiful finish!

Unknown zei

Wat een leuke werkje

Mascha zei

Wat een lief borduurwerkje. ik hoop echt dat de medicijnen snel hun werk gaan doen voor je.
Groetjes Mascha

CATHI zei

Very beautiful finish of your LHN design! :o)

Cathi

Janine zei

Carin, I hope you are feeling better very soon and your new medication works well.

Love the finished ornament

Hugs Janine
http://makingatreechange-janine.blogspot.com.au/

Ann zei

Hey Carin,
Het blijft afwachten die medicatie. 'k Houd m'n vingers voor je gekruist!
Het is leuk om dit ornamentje afgewerkt te zien omdat ik sinds eind vorige week ook het patroon en de stof in bezit heb (hoop hier snel aan te beginnen).
Tot binnenkort!
Ann

Marjolein Ztm zei

Hallo Carin,

Uiteraard heeft je dochter gelijk. Helaas werkte dat bij mij ook niet.
Ik neem mijn bloeddrukverlagers altijd 's-morgens in. Dus dat is te proberen. Verder had ik met de bloedsuikerverlagende middelen hetzelfde probleem. Zouden 24 uur moeten werken, maar in de praktijk was dat niet zo. De oplossing voor mij was 's-morgens de helft en de rest 's-avonds. Moeten de pillen natuurlijk wel te delen zijn. Alles natuurlijk gedaan in overleg met de heren/dames doktoren.
Mijn man gebruikt ook diovan en die heeft 2 tabletten oer dag. Een 's-morgens en een 'voor het naar bed gaan. Zijn bloeddruk is hiermee prima.

Groetjes en sterkte van Marjolein uit Zoetermeer

PS doe ook de groetjes aan Brumelda en laat haar haar magie even laten werken

Anoniem zei

prachtig ornamentje, kralen zijn super leuk.
balen van de medicijnen, hoop dat de spiegel snel op pijl is,
groetjes Judith

Liesbeth Wessels zei

Wat vervelend voor je. Ik neem mijn betablokkers verdeeld in. Het werkt niet om ze in 1 keer in te nemen, kost me te veel energie, ben ik helemaal gesloopt.
Hoop dat het gauw beter voor je werkt.
Ornamentje is weer prachtig !! Die kraaltjes halen het helemaal op.
groeten van liesbeth

Nicky zei

hoop dat je gauw beter gaat worden
heel mooie werkje
knuffs, vero

Lesleyanne zei

A gorgeous finish. Hope the medication works soon.

Deb zei

It's so pretty! I've been looking at this design and I think that I need to get it now. It came out so nice!

Fem zei

Hoop dat het gauw beter met je gaat.
Het borduurtje is schattig.
Beterschap, groetjes van Fem

Janet zei

wat een mooi borduurtje maar wat vervelend dat het nog even duurt voor je goed bent ingesteld qua medicatie een heel vervelend gevoel! Hopelijk raak ooit 'Blessed' met een goede bloeddruk!

Elly's freubel hoekje zei

Hey Carin,
Prachtig ornamentje weer, iedere keer blijft het genieten!
Pas goed op jezelf,en hou die druk maar goed in de gaten
Beterschap
Groetjes Elly

Valma zei

what a great stitching and a so beautiful finish !
congrats....
what a good idea to put beads in the holly !
a really beautiful ornament :)
take care
big hugs from France
xxxx

quilting Jeannet zei

Het zit even weer niet zo mee met je gezondheid Carin, sterkte er mee, gelukkig weet je tussen de bedrijven door nog weer wel wat moois te maken.

Stitching Noni zei

What a pretty finish - it looks absolutely gorgeous.
I hope that the new medication starts working soon & that you are on the mend & back stitching lots again ;0)

Petites xxx et Cie zei

So beautiful... I'm still waiting mine!!!
Bisxxx