Privacy verklaring

vrijdag 16 juni 2017

Last 5, ... for now ;-)

De laatste 5 tasjes zijn gemaakt. Tenminste voor de komende 2 weken. Michiel moet nog 1 week werken en heeft dan ook een week vrij. Ook schoonmoeder komt dan gezellig weer een week logeren.

The last 5 project bags are made. For now, ... I will starting again over 2 weeks. Michiel has still to work for 1 week now and than he has a little vacation of a week. Also my mother-in-law will come for a week to stay.

Chocolade - Melk of Puur

Chocolate - Milk or Pure

 Heerlijk - Zoetekauw

Delicious - Sweet tooth

Ik had ook nog een tasje voor mezelf gemaakt met het schapen stofje dat ik eens gekregen had van mijn schoonmoeder.

I also made a project bag for myself with the sheep fabric, that was given by my mother-in-law.


De komende 2 weken ga ik eens heerlijk breien, want dat was er een beetje bij ingeschoten ;-)

The next two weeks I will be doing a lot of knitting, because I haven't do that much the last weeks ;-)


5 opmerkingen:

Chookyblue...... zei

Great little bags....

Frederika zei

Ze blijven erg leuk

Truus zei

De schapentas is ook heel leuk Carin. Heb nog koeienstof liggen en wist niet wat ik er mee wilde doen. Nu wel.
Nog vergeten om op FB te kijken bij jou.
Goed weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

Carin zei

Oja Truus, daar kun je dat koeienstof goed voor gebruiken. Heb je een enige tas.

Marilyn zei

All of the bags are so cute.
Have fun with your MIL, and your knitting.
You are always busy!
Marilyn