Privacy verklaring

vrijdag 17 februari 2017

Snowmelt clue 2 and changing colors

Deel 2 van de Snowmelt MKAL is ook weer af.

Clue 2 of the Snowmelt MKAL is ready.


Gisteren met petekind haar Hygge regenboogpakket opgehaald dat eindelijk binnen was gekomen. Nu kan ook zij beginnen. Ik had mijn proeflapje ook meegenomen naar de winkel, want ik bleef me storen aan de geel/oranje kleur uit het jewel pakket. Ik heb hiervoor nu een grasgroene kleur uitgekozen en de 3 pruim tinten heb ik vervangen door paarstinten. Nu zijn het helemaal mijn kleurtjes en ik heb hem al omgedoopt in Hygge English Garden.

Yesterday I went with my godchild to pick up her Hygge rainbow kit that had arrived. Now she can also start with the Hygge shawl. I had taken with me my gauge swatch, because after watching it for days, I didn't liked the yellow/orange color from the jewel kit. Now I have change it with a gras green color and the 3 plum colors I changed with purple colors. Now these colors I realy like and I gave it the name Hygge English Garden.
Ik zag dat de winkel een nieuwe voorraad had van alle pakketten en omdat ik het regenboogpakket ook al zo mooi vond vanaf het begin, heb ik besloten om dat er ook bij gaan te maken. Liever 2 sjaals dan helemaal geen :-)
Het valt misschien op dat in mijn regenboogpakket de hele felle lichte gele eruit is gehaald, ik heb een lichte manderijn kleur hiervoor genomen. De oranje die erbij zat gewisseld door een fellere ornaje en de hele lichte rose door 1 tint donkerder.

I saw that the shop had received all the 4 different kits for the Hygge and because I liked that rainbow kit so much, I also bought that too. 2 scarves are better than none scarf :-)
I did change in my rainbow kit the very bright light yellow for a soft orange color. The orange that was included I changed to a very bright orange and the very light pink into one that is one tone darker.



10 opmerkingen:

Marguerite zei

Mooie kleurtjes zeg!!

Truus zei

Ja zo vind ik ook het kleurenpalet mooier dan de oorspronkelijke kleuren.
Vervelen is er voor jou voorlopig niet meer bij.
Veel plezier met het maken van deze sjaals
Goed weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

QUILTING IS BLISSFUL, DI zei

Those sound like lovely color changes--will be waiting to see how it comes along and that of your GD--happy stitching-
enjoy the moments, di

Marja Rijnsburger zei

Inderdaad veel mooier zo, eerlijk gezegd ben ik ook niet zo van het geel. Terwijl het natuurlijk wel een heel vrolijke kleur is.
Ik twijfel nog steeds of ik mee ga doen aan de Hygge sjaal. Het lijkt me wel een leuk project met het borduren, weer eens iets heel anders.
Fijn weekend.
Marja

Marilyn zei

So pretty.
That kit looks like it is going to be a fun one with bright colors.
Can't wait to see it.
Marilyn

Mary - Lecoeurceltique zei

You have a good idea for colour.

Babs zei

prachtige kleurtjes

Hilda zei

I LOVE your color changes on the Hygge-Shawl, Carin. Would have done the same. "English garden" - what a wonderful name for eat!

Hugs
Hilda

Julie zei

I'm looking forward to seeing this hygge one grow.

Annelein zei

De kleurwissel is erg mooi... Maar ik doe het je niet na... twee...*Ü*...

En ook al zo'n mooie KAL... prachtige zachte kleur heb je daarvoor gebruikt...

Fijn dat het al weer zo goed met je gaat...