Privacy verklaring

maandag 7 september 2015

Give Away September

Het is weer tijd voor de maandelijkse Give Away, dtimaal met een herfst tintje ;-)

It is time again for the monthly Give Away, this time with a autumn theme ;-)


 De Give Away is open voor iedereen. Laat onder dit bericht een reactie achter als je mee wilt doen. Lukt dit niet, stuur me dan een email (adres te vinden aan de rechterkant).
Deze maand ga ik weggeven een pakketje voor het maken van een leuke geborduurde pompoen. Materiaal voor de steel, bladeren en mos zit er ook bij. Erbij een zelfgemaakt, in primitieve stijl, speldenkussen (meer over dit speldenkussen morgen op mijn blog). 

The Give Away is open for everyone. You can leave a reply under this message if you want to enter. Or you can send me an email (on the right side you find the address).
This month I'm going to give away a kit for making a lovely stitched pumpkin. The stem, wool for leaves and Spanish moss are included.  Also a primitive style pincushion made by me (more info about the pincushion tomorrow on my blog).
 
 
 De Give Away is open t/m donderdag 10 september. Op vrijdag 11 september maak ik de winnaar bekend.
 
Last day to enter the Give Away is thursday september 10. On friday september 11 I announce the winner. 
 
 
 

60 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een leuke give away. Ik doe graag mee en wat ben je een mooie quilt aan het maken.

irene zei

hoi Carin, ik wil een gokje wagen voor de give away.

Groetjes, Irene

Julie zei

I super little kit you are passing on, and such a pretty pillow you have made to include.

Anoniem zei

Wat een geweldige give away. En ik dacht nog wel dat je daarvoor geen tijd zou hebben met de quilt waaraan je bezig bent! Zo leuk die pompoen en je speldenkussen is als altijd weer mooi. Graag waag ik een kans(je).
Groetjes, Evelien

Yougotthesilver zei

Wat leuk dat je dat weer doet. Je hebt een geweldig blog en ik bewonder jouw werk

Carla zei

Prachtige Give Away Carin! Zo leuk om te zien wat je allemaal maakt!
Lieve groet.

Elza zei

Alleen al voor die pompoen, super ik doe weer mee. Groetjes ELza.

Liesbeth zei

Het lijkt mij ook wel leuk om een gokje te wagen. Dank je wel Carin.

MooZ KaartenFabriekje zei

Wat een ontzettend leuke give-away,Carin! Ik ben gek op de herfst en pompoenen,dus ik wil graag een kansje wagen!

groetjes, Monique

Anoniem zei

De techniek staat dus voor niets!!! Ik ben een beetje PC leek maar aan de andere reacties te zien heb ik het door!!! Heel graag doe ik mee met de Give-a-way!!! Je weet maar nooit!!! Ik geniet altijd van je foto's en verhaaltjes!!! Fijne dag!!
Groetjes Mineke de Groot

Anoniem zei

Ik doe ook graag eens mee aan de give-away, omdat het om een pompoen gaat, herfst en een beetje borduren ook. Groetjes uit België ! Rita.

Bernou zei

Wat een enige give a Way. Graag doe ik ook mee. :-)
Groetjes Bernou

Unknown zei

Oh die is leuk zeg. Door mijn reuma gaat borduren niet meer zo snel maar voor dit soort borduurtjes heb ik altijd een zwak gehad, dus ik doe graag mee. Fijne dag nog en je quilt gaat echt mooi worden, groetjes Evelien

Unknown zei

Oh die is leuk zeg. Door mijn reuma gaat borduren niet meer zo snel maar voor dit soort borduurtjes heb ik altijd een zwak gehad, dus ik doe graag mee. Fijne dag nog en je quilt gaat echt mooi worden, groetjes Evelien

Unknown zei

Kan natuurlijk nu niet achterblijven met mijn maandagochtendhoofd! Dank Carin voor het duwtje de goede richting uit. Waarom ik mee doe? Helemaal nergens om, gewoon voor de gezelligheid.

quiltcat zei

hallo carin,
na das ist wieder ein tolles geschenk und die verlosung ist an meinem geburtstag, da muss ich doch bei dem tollen gewinn einfach mitmachen, danke für ihre laufend schönen sachen.
lg elfriede

Marilyn zei

Oh, these are both so cute.
Please enter my name.
Thanks!
Marilyn

Verona zei

Mooie give away. Ik waag graag een gokje. Groetjes Verona

Daria zei

Such a sweet give away! I'd like to try! This pumpkin is so amazing!!! I wish to be the lucky winner:))

Freubelsien zei

Och heerlijke herfst hier away.doe graag mee.

Lida zei

Hoef niet mee te doen, maar vind het wel heel gezellig die kleuren!
Groetjes
Lida

Joyce Clark Frank zei

What a nice give a way please enter me. thanks

inahummel zei

Hoi Carin, wat een leukerd!!! Love pompoenen, dus ik waag deze keer een gokje. Groetjes en een fijne week, Ina

Ageeth Dorsman zei

Dit keer ga ik toch ook echt een gokje wagen, want het is allebei wel heel erg mijn smaak... Wat een leuke, gulle give-away!
Groetjes van Ageeth

Christine zei

Such a lovely pincushion and kit.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Hallo Carin, wat een leuke giveaway weer, ik ga ook weer eens een kansje wagen, want wie weet!
Groetjes, Cisca

Jasmijn zei

Wat leuk! Ik doe graag mee

odette zei

Dag Carin superleuk deze giveaway, ik waag mijn kans, wie niet waagt ....
Groetjes Odette

Birgitte aka Bietje zei

De herfst is mijn favoriete jaargetijde, die kleuren, geweldig. Mijn huis is dan ook met deze kleuren ingericht. Kompleet met oranje bank. Helaas was die twee jaar terug zo slecht dat ie echt weg moest. Ik vind het nog steeds erg jammer van de kleur.
Pompoenen vind ik dan ook erg leuk, dus JA, ik doe mee voor de verloting. Duim, duim, duim.

Marguerite zei

Ik wil ook een gokje wagen. Dat snap je natuurlijk.

Rita zei

Wat een leuke give away met herfstkleurtjes. Ik wil graag een gokje wagen en meedoen.
Gr. Rita

Dineke zei

hoiCarin, wat een mooi patroon,mag ik meeloten?

Aafke zei

Oh wat een leuk pakketje. Dus waag ik een kansje.
Aafke

Anoniem zei

Dit is ook weeral zo mooi Carin!!
Warme herfst kleuren!
Ik doe graag mee aan de verloting, wie weet hé!
Fijne avond
Groetjes Christelle

Marion van de Sande zei

Mooi hoor Carin, ik doe graag mee dit keer :-)

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Dat is een mooi pompoen borduurwerk , leuk werr

TL zei

Dit is wel heel leuk!
vriendelijke groet,
Tineke van Gelder

gerda zei

Heel mooi en ik waag graag ook mijn kans.

Triniki zei

Querida Carin, es un honor poder participar, el otoño es mi estacion favorita del año!
Besitos.

Pat zei

I would love to enter, I love your work.
Thank you!!

Pat zei

I would love to enter, I love your work.
Thank you!!

Margot zei

Het herfstig weertje komt er aan !
Oktober ,pompoenen tijd , mooie kleuren om ons heen.
En fijn om weer mee te doen aan deze give away !!
borduurgroetjes van Margot

Iris zei

Pompoenseizoen, helemaal mijn ding ;), Ik waag heel graag mijn kans in deze giveaway....

Els koetsier zei

Lijkt me erg leuk om poging te wagen voor deze give away.
Graag doe ik mee.

magdalena zei

Graag doe ik mee,leuk idee die give away.

Anoniem zei

So schön liebe Carin,
ich versuche auch mein Glück

herzliche Grüße
Maria H. aus A.

Anoniem zei

Wat een leuke giveaway weer deze maand Carin. Ik doe graag mee!
hartelijke groet,
Wilma Rutten

els zei

Ik probeer het nog een keertje, Carin, je weet maar nooit! Jouw speldenkussentjes zijn onweerstaanbaar.
Groetjes,
Els.

Ineke Platvoet zei

Ik waag gewoon weer een poging. Het is zeker de moeite waard - mooi patroon en hartstikke leuk speldenkussen.....dus duimen maar!
Groetjes Ineke

Gudrun zei

Ein wunderschöner Give away.Ich folge immer deinen Blog,sehr viel Inspiration hier.Vielen Dank!
Liebe Grüsse von Gudrun/Schweden

Unknown zei

bonjour - je veux bien tenter ma chance - ces fils sont si beaux !!! merci pour ce jeu - bonne journée -Cécile

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Sorry, Er stonden te veel fouten in,soms maakt mijn laptopje zelf woorden.
Maar ik doe wel heel graag mee hoor. Zo'n leuke give away, dan waag ik een kansje.
En ik geniet erg van de quilt blokken die je momenteel maakt. Prachtig.

Anoniem zei

Wow, wat een mooie give away. Graag waag ik een gokje hiervoor.

Groetjes en veel borduur/quiltplezier, Margo

Maija zei

Wat een leuk,pakketje, natuurlijk doe ik mee.

Anoniem zei

Hello Carin,
your blog is always so inspired for me, I love your projects and pictures
please enter me

Liz from Germany

Annelein zei

Wat een leuke give-away. Daar doe ik graag aan mee. Past helemaal bij het herfstachtige weer...

Janet Beyea zei

I love reading your blog and admiring your beautiful work. Please enter me in your generous give away.

Evita zei

I Love your beatufil work, they are so nice.

Thank you for your give away

Ik ben Esther zei

Ik ga toch weer een gokje wagen en meedoen deze maand.Het speldenkussen vind ik prachtig met de pauw in mijn favorite kleur.
De quilt wordt ook prachtig ik ben benieuwd hoe ie er straks uit gaat zien.
Groetjes Esther