Privacy verklaring

woensdag 24 september 2014

Lot of pieces

Drie diamantjes zijn weer af. G10 was er een die niet moeilijk was maar wel veel tijd in beslag nam. Deze diamant had namelijk behoorlijk wat kleine stukjes.

Three diamonds are done. G10 was one that wasn't that difficult, but it took some time to sew it. Its has many little pieces.

 
Maar ook deze is afgekomen. Nu nog 3 diamantjes maken om de G rij kompleet te krijgen.

But I finished it. Now only 3 diamonds to go for the G row.

G8 - G9 - G10



9 opmerkingen:

Ann zei

Joehoe! Ik blijf je trouwe volger! Wat zijn ze weer leuheuk!!! ;-) LOL!
Bij mij is het nu ook aan het kriebelen om te quilten maar ik moet een groot werk borduren voor m'n moeder (don't mix business with pleasure :-)
Veel plezier en tot de volgende blogpost!
Groetjes,
Ann

quilting Jeannet zei

Prachtig Carin, die middelste is een snoepje, wat ga je weer hard.

tiny zei

Geweldig wat wordt het mooi, je gaat wel heel snel, Groeten Tiny

Monica zei

Super mooi worden jouw blokken, en leuke applicatie de vogel met oog en besje goed gelukt, succes

Truus zei

Bedankt voor je antwoord op mijn vraag.Zelf doe ik het ook zo en heb geen lijmpen-met freezerpaper(of papier dat om copieerpapier zit) en dun karton maak ik mijn malletjes voor applicatiewerk.
Vind je blokjes en kleurkeuze erg mooi.
Succes!
groetjes,Truus uit Drenthe

Mouse zei

its lovely to watch your progress on this quilt :) love mouse xxxx

jolanda zei

Alledrie weer heel mooi maar de flying geese vind ik het allerleukst!

Elisa zei

Wat prachtig.

ZHOBEYDA zei

HOLA, COMO STAS? TUS TRABAJOS SON HERMOSO, TE FELICITO, QUE DIOS BENDIGA TU CREATIVIDAD.. AHORA TE SIGO, VISITAME TAMBIÉN, SIEMPRE SERAS BIENVENIDA.. ANÍMATE.. BESOS, ABRAZOS Y BENDICIONES.
ZHOBEYD@....