Privacy verklaring

vrijdag 19 september 2014

F row finished

De stukjes stof zaten al voorbereid in hun zakjes, dus gisteren en eergisteren kon ik heerlijk doorgaan met de diamantjes van de F rij. Je hoeft dan alleen maar de stukjes uit het zakje te nemen, voor je neer leggen op de tafel en je kunt meteen beginnen. Het resultaat na 2 dagen, ...  de 11 diamantjes van rij F zijn af.

The pieces of fabric were already prepared in their bags, so yesterday and the day before I could continue with the diamonds of the F row. You need to take the pieces out of the bag, lay down on the table for you and you can start right away. The result after 2 days, ... the diamonds of row 11 F are finished.

F1 - F2 - F3 - F4 - F5
Tot nu toe heb ik alleen met scraps gewerkt en dat bevalt me uitstekend. Ik vind het leuk om met zoveel verschillende stofjes te werken en tot nu toe passen ze allemaal bij elkaar. 

Till now I only worked with scraps and I like it. So many different fabrics and it all fits together.

F6 - F7 - F8 - F9 - F10 - F11

Aan de bomen kan ik zien dat de herfst in aantocht is, de bladeren beginnen te verkleuren. In de tuin staan nog een aantal planten die wat kleur aan de tuin geven.
To the trees I can see that autumn is approaching, the leaves start to change color. The garden has a number of plants that still give some color to the garden.





4 opmerkingen:

Ann zei

Wat zijn ze toch mooi die diamantjes van jou! Ik krijg ook echt zin om hieraan te werken (misschien na m'n Dear Jane quilt). Jammer genoeg heb ik niet zoveel scraps als jij dus zal het geheel wat soberder worden ;-)!
Veel plezier met de komende blokjes tijdens het weekend!
Groetjes,
Ann

PS: Ga jij ook naar Veldhoven volgende maand?

Marguerite zei

Mooi worden je diamantjes en ohhhh al zoveel.

Unknown zei

Jee carin wat ga je snel, heb je al een sashing voor de quilt in gedachten? Groetjes Juud op de iPad van Karin.

Hubertine zei

Mooi!!! Leuk dat zo je restjes een plekje krijgen!!