Privacy verklaring

woensdag 10 september 2014

A bird in a basket

Dit keer geen blokje voor de Lancaster Diamond quilt, maar een blokje voor de Sweet William quilt van Susan Smith. Deze blokken worden gemaakt met herfst kleuren. Blokje 3 heeft een vogel en heel veel besjes in het mandje.

This time not a block for the Lancaster Diamond quilt, but a block for the Sweet William from Susan Smith. I make these blocks in autumn colors. Block three has a bird and a lot of berries in the basket.


Deze quilt is echt teamwork, want Michiel maakt de mandjes en ik maak de applicaties. Ik ga ze meteen aan elkaar zetten met de tussenblokken.

This quilt is real teamwork, because Michiel is making the baskets and I make the appliqués. I'm going to sew them in rows together when the blocks are done.



16 opmerkingen:

Grit zei

Wonderful Applique.
Greetings Grit

Grit zei

Your header looks wonderful.

Truus zei

Heb nog even een keer moeten kijken of ik bij jouw blog was,maar zag toen Bowy staan.Mooie kleuren in je header en leuke foto van jou!
Moest even bijlezen en wat hebben jullie je Vader een leuke verrassing bezorgd en wat mooi dat hij met 2 kleindochters op stap gaat.
Mooi wordt deze Sweet William-echte herfstige kleuren en wat een bof al die scraps van Simone.
Succes met je quilts
groetjes,Truus uit Drenthe

Marguerite zei

Had het moois al op mijn telefoon gezien. Maar nu op een groot scherm van de laptop. Prachtig! Wat gebruik je toch iedere keer weer mooie stofjes.
Groetjes Marguerite

AnitaS zei

Wat worden ze leuk en mooie kleuren.

Julie zei

This ones lovely

Flickenstichlerin zei

They look beautiful,greetings Sylvia

conny's quilts en creaties zei

wat een prachtige blokjes, leuk dat jullie het samen doen, zou hier ondenkbaar zijn...hihi mijn man kan nog geen knoop aanzetten.

marianne zei

Kleurtjes bevallen me goed.
MOOI !!!

Floor zei

Wat een mooi blok met al die kleine rondjes.
Prachtige kleuren zijn het, echt mijn smaak. Zo leuk dat je man meehelpt met de quilt.... mijn man heeft daar echt geen zin in :-)

Sis Voorn zei

erg sfeervol !!!

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Leuke foto van jou Carin!
Ik zag dat je een link voor borduurtjes op FB zette, maar kan het niet opslaan. Ik weet nog van vorig jaar dat ze zo leuk waren en dat ik zo twijfelde.
Misschien?……..
groetjes
Wietske

Judith zei

Super leuk, en wat enig dat jullie er samen aan werken! je besjes zien er perfect uit.

Judith zei

Super leuk, en wat enig dat jullie er samen aan werken! je besjes zien er perfect uit.

Elisa zei

Mooie stofjes.

jolanda zei

Wat gebruik je mooie kleuren en wat staan de tussenblokken er ook goed bij!